۰
شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۳

دیدار امام جمعه و جمعی از مسئولین زهک با فرمانده سپاه ناحیه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان زهک صبح امروز به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان دیدار کردند.
دیدار امام جمعه و جمعی از مسئولین زهک با فرمانده سپاه ناحیه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
به گزارش سفیرشرق؛ صبح امروز به مناسبت سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، امام‌جمعه شهرستان زهک به همراه تعدادی از مسئولین با فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.


حجت الاسلام والمسلمین حسن خدری امام جمعه زهک در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تمامی پاسداران و پرسنل سپاه ناحیه شهرستان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان
بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نهادي متعهد، مردمي و برخاسته از ملت غيور ايران بوده و امنيت کنونی کشور مرهون فداکاری همه مردم ایران اسلامی و غیورمردان نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و به ویژه سپاه پاسداران است که در سخت ترین شرایط یاور مردم و نظام اسلامی و حافظ کشور بودند و خواهند بود.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: من از سپاه راضی هستم و به‌هیچ‌وجه نظرم بر‌نمی‌گردد؛ اگر سپاه نبود، کشور هم نبود؛ من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‌دارم، چشم من به شماست امروز این فرمایشات را می بینیم که مصداق پیداکرد هم در اقتدار موشکی و هم پرتاب ماهواره نور توسط سپاه پاسداران به فضا که مجدداً اقتدار و صلابت کشور را به رخ جهانیان کشید.

امام جمعه زهک ضمن تشکر از همراهی ها و تلاش های فرمانده، پرسنل و بسیجیان سپاه ناحیه زهک بویژه در شرایط کنونی و مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: گفته‌های دشمنان هرگز از وحدت و همدلی ما نمی‌کاهد بلکه این انسجام را بیشتر و روز افزون‌تر می‌کند.
 













در ادامه فرمانده سپاه ناحیه زهک سرهنگ پاسدار جواد رضایی ضمن تشکر از مسئولین و تبریک ماه مبارک رمضان بیان کرد: سپاه در تمام مواقع حساس یار و یاور انقلاب بودند و دشمنان همواره در حال طراحی نقشه های مختلف برای ضربه زدن به ایران اسلامی هستند نیروهای ولایتمدار آماده حفاظت از كیان كشور هستند.

وی افزود: سپاه پاسداران در راه نظام و خدمت به انقلاب با تمام توان و تجهیزات در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی، فرهنگی و...در خدمت انقلاب و نظام است.

فرمانده سپاه ناحیه زهک خاطر نشان کرد: هرکسی در هر لباسی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی قدم بردارد پاسدار واقعی است و قطعا هدف همه مسئولان عزیز خدمت است و انشالله خداوند توفیق بدهد تا بتوانیم در مسیر حق انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430430
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی