۰
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰
در گفت و گو با علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان عنوان شد؛

رزمایش کمک مومنانه اقدامی زیبا در مبارزه با کرونا/یاری همنوعان از برترین عبادات است

علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کمک به همنوع از برترین عبادات است، رزمایش کمک مومنانه را یکی از زیباترین اقدامات در مقابله با کرونا دانستند.
رزمایش کمک مومنانه اقدامی زیبا در مبارزه با کرونا/یاری همنوعان از برترین عبادات است
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با تاکید بر اینکه کمک مؤمنانه میتواند حلال مشکل معیشتی خانواده های نیازمند باشد، بیان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و مشکلات ناشی از شیوع کرونا در کشور برخی از خانواده های محروم به خصوص در سیستان و بلوچستان برای تامین مخارج اولیه زندگی با مشکل روبه رو شده اند که رزمایش کمک مومنانه می تواند مشکلات آنان را حل کند.
 
 امام جمعه اهل سنت سرباز  افزود: رهبر معظم انقلاب به زیبایی با طرح این موضوع موجب ایجاد حرکتی ملی برای کمک به نیازمندان جامعه شدند که این ممهم جای تقدیر دارد.
 
رسولی زاده با اشاره به اینکه کمک به همنوع از وظایف اصلی هر مسلمانی است، اذعان کرد: بهترین اقدام در این شرایط کمک هرچند کوچک به افراد نیازمند و آبرومندی است که به دلیل شیوع این بیماری بیکار شده و در تامین معیشت به مشکل برخورده اند.
 
وی  ادامه داد: اگر هر خانواده تنها به یک خانواده نیازمند کمک کنند دیگر شاهد این نخواهیم بود که یک خانواده به دلیل فقر و مشکل بیکاری با مشکل روبه رو باشد.
 
این مدرس حوزه علمیه اهل سنت با تاکید بر اینکه رزمایش کمک مومنانه سپاه و بسیج موجب شادی دل مسلمین شده است، تصریح کرد: این ارگان انقلابی بار دیگر با اقدامی جهادی به کمک مردم شتافته و تلاش دارد تا در آستانه ماه مبارک رمضان مرحمی بر دل مردم مظلوم و محروم سیستان و بلوچستان باشد، بر همه خیرین و افرادی که توان مالی دارند لازم است تا در این طرح شرکت کرده و به همنوعان خود کمک کنند.
 
کمک به مسلمین از برترین عبادات است
 
مولوی الله داد رئیسی نیز در گفت و گو با خبرنگار ما با با تقدیر از رزمایش کمک مومنانه سپاه، گفت: در شرایط کنونی که بسیاری از خانواده ها با مشکل مواجه شده اند این اقدام می تواند گوشه ای از مشکلات آنان را رفع کند.
 
وی افزود: کمک به نیازمندان یکی از مهمترین آموزه های دین اسلام است و بسیار مورد تاکید می باشد و چه خوب است که در آستانه ماه پربرکت رمضان به یاری نیازمندان رفته و مشکلات آنان رارفع کنیم.
 
این مدرسه حوزه علمیه اهل سنت با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نمونه های خوبی از کمک به نیازمندان در این ایام را برشمردند، اذعان کرد: چه خوب است که ما نیز بتوانیم در گمنامی به مومنان کمک کنیم، به حاشیه شهرها رفته و بدهی خانواده های ابرومند را به مغازه ها پرداخت کنیم در رزمایش کمک مومنانه شرکت کرده و با دستگیری از مومنان بیش از پیش به خدا نزدیک شویم.
 
وی ادامه داد: مشکل امروز کشورهای غربی عدم توجه به مسائل انسانی و دینی است میبینیم که ثروت مندترین کشورهای غربی نیز درگیر مشکلات قعطی کرونا هستند اما در ایران حتی خانواده هایی با درامد متوسط نیز با گذشت به همنوعان خود کمک کرده و اجازه نمی دهند حتی یک ایرانی با مشکل مواجه باشد.
 
وی  با تقدیر از عملکرد خوب سربازان خط مقدم سلامت در کشور، تصریح کرد: وظیفه ماست تا با کمک به نیازمندان از بار سربازان سلامت کاسته و در این بحران جهانی، پیروز و سربلند شویم و به جهانیان نشان دهیم ما مسلمان و ایرانی بوده و در هر حالی پشت هم ایستاده ایم.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 430427
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی