۰
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زهک همچنان در حال مبارزه با کرونا

در ادامه اقدامات ناحیه مقاومت زهک بر علیه ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه در این زمینه شهرستان زهک و روستاها ضدعفونی و ماسک و موادضدعفونی توزیع شد.
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زهک همچنان در حال مبارزه با کرونا
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک سرهنگ جواد رضایی در گفت و گو با خبرنگار سفیرشرق بیان کرد: گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت زهک پاکسازی، ضدعفونی اماکن عمومی، مساجد، کیوسک‌ها، دکمه‌های عابر بانک و معابر پرتردد شهری و توزیع ماسک و موادضدعفونی کننده را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند و در واقع سهم بسیار موثر و تعیین کننده ای را در مهار ویروس کرونا عهده دار هستند.


وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما علاوه بر پیشگیری آگاه سازی جامعه در خصوص خود مراقبتی در مقابل بیماری کرونا ویروس است افزود: این اقدامات تا پایان مقابله با کرونا و ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت.


وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط پایگاه ها، حوزه ها و ستاد بسیج ناحیه تصریح کرد: تهیه دستکش پلاستیکی، ماسک و مواد ضد عفونی و ضد عفونی معابر شهرستان و روستاها، فعال شدن گشت های اطلاعاتی در سطح شهرستان و رصد منطقه به صورت روزانه و ارائه گزارش به ناحیه در جهت جلوگیری از احتکار مواد بهداشتی و مایحتاج مردم، فعال شدن گردان سایبری ناحیه در جهت خنثی سازی حملات سایبری عوامل ضد انقلاب که با هدف ایجاد ترس و دلهره در بین مردم شایع پراکنی می کنند بسیجیان گردان سایبری  ناحیه در خط مقدم خنثی سازی مطالب آنها در فضای مجازی به صورت روزانه فعالیت می کنند از جمله اقدامات جهت مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

 سرهنگ جواد رضایی با تاکید بر ضرورت همکاری بیشتر مردم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کروناخاطرنشان کرد: بهترین روش رعایت کامل بهداشت فردی و عمومی و ماندن در خانه می باشد و از شهروندان خواست برای مهار این بیماری وقطع زنجیره افزایش بیماران دستورالعمل های کارشناسان را جدی گرفته و به آن عمل کنند.

انتهای پیام/


 
کد مطلب: 430409
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی