۰
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۸

احساس خطر مردم از ورود گردشگران به روستای گردشگری قلعه نو

با نزدیک شدن به ایام نوروز موجی از مسافران غیر بومی از مناطق آلوده کشور به ویروس کرونا وارد روستای گردشگری قلعه نو زهک شدند.
احساس خطر مردم از ورود گردشگران به روستای گردشگری قلعه نو
به گزارش پایگاه خبری سفیرشرق؛ با توجه به شیوع بیماری کرونا مردم شهرستان زهک نگران ورود مسافران از اقصی نقاط کشور هستند چرا که این بیماری قدرت شیوع زیادی نسبت به سایر ویروس‌ها داشته و به جهت احساس خطر و شیوع ویروس کرونا قادر نخواهند بود خدمتی به مسافران ارائه کنند.

 این درحالی هست که با توجه به موقعیت گردشگری روستای قلعه نو از توابع شهرستان زهک و وجود چاه نیمه ها و دهانه غلامان در اطراف روستا شاهد باز بودن راه های ورودی به این روستا هستیم.

یکی از شهروندان این روستا در این باره به خبرنگار سفیر شرق می گوید: در این شرایط حساس باید فکر اساسی شود چرا که تاکنون بارها به مسئولین اعلام شده ولی اقدامی از سوی نهادهای مربوطه صورت نگرفته است.

شهروندی دیگر در این خصوص خاطرنشان کرد: به جهت احساس خطر و شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز از پذیرش گردشگر و مسافر معذوریم مسافرین نوروزی باید بدانند که در پی افزایش این بیماری با ورود خود جان دیگر افراد را به خطر می اندازند.

وی همچنین ادامه داد: مسئولین امر باید در این خصوص چاره اندیشی کنند چرا که زندگی بسیاری از شهروندان در گرو تصمیم گیری آنها قرار دارد.

این خطر و گرفتاری جدی است که کل دنیا را درگیر کرده موضوع شوخی بردار نیست و در صورتی که از سوی مسئولین امر فکر اساسی برای این افراد در این شرایط  نشود اتفاقاتی رخ دهد که جبران آن سخت باشد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430408
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی