تقدیر و تشکر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک از رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان زهک

24 اسفند 1398 ساعت 15:16

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک از رئیس بنیاد شهید و ایثارگران این شهرستان به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت روز ملی شهدا تقدیر و تشکر کردند.


به گزارش پایگاه خبری سفیرشرق؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک سرهنگ پاسدار جواد رضایی با اهداء لوح سپاس از تلاش و زحمات رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران علی داورنیا به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت روز ملی شهدا تقدیر و تشکر نمود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک سرهنگ پاسدار جوادرضایی در این دیدار بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و خون سرخ شهیدانی که درخت تنومند و شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کرده دلیل ماندگاری و پایداری این نهضت بزرگ است که به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم افرادی ایثارگر، فداکار و شجاع رسالت شهیدان رو بر دوش گرفته و پا جای پای آن‌ها گذاشته و سینه خود را برای دفاع از کیان اسلام عزیز و انقلاب سپر کردند شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و در این روزها نیز شهدای مدافع سلامت همان افرادی هستند که در مسیر دفاع از اسلام، انقلاب، ایران عزیز و مردم جان خویش را فدا کردند.

وی خاطر نشان کرد: از همکاری و تعامل احسن جنابعالی و مجموعه گران‌قدر تابعه‌تان در حوزه بنیاد شهید با ناحیه مقاومت این شهرستان تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خداوند منان مسئلت می‌نمایم در این سنگر مهم و حساس در توجه و رسیدگی به بهترین اقشار جامعه (خانواده‌های معظم ایثارگران) برخوردار از توجهات امام زمان(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در مسیر رضای الهی و خدمت به خلق موفق باشید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 430406

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/report/430406/تقدیر-تشکر-فرمانده-ناحیه-مقاومت-بسیج-سپاه-زهک-رئیس-بنیاد-شهید-ایثارگران-شهرستان

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir