۰
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۳

اهدای خون به همت پرسنل و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زهک

پرسنل و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زهک با هدف كمک به هم نوع خون اهدا کردند.
اهدای خون به همت پرسنل و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زهک
به گزارش پایگاه خبری سفیرشرق؛ پرسنل و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک با توجه به کمبود شدید خون در منطقه سیستان و معضل ویروس کرونا در اقدامی خودجوش اقدام به اهدای خون نمودند.



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک سرهنگ پاسدار جواد رضایی در حاشیه این مراسم گفت: با پیگیری بهداری ناحیه سپاه زهک و همکاری انتقال خون شهرستان زابل پرسنل و بسیجیان ناحیه زهک صبح امروز به علت شیوع ویروس کرونا با اهدای ۶۰ واحد خون اولین اهداء کنندگان خون در منطقه سیستان پیشتاز شدند که در این امر خدا پسندانه هرکدام یک واحد از خون خود را به منظور ارتقاء سطح سلامت بیماران فرآورده های خونی اهداء کردند.


وی افزود: بدون تردید از افراد بیمار با داشتن نشانه های بیماری، خون گرفته نمی شوند و مردم اطمینان داشته باشند که خون های اهدایی از سلامت کامل برخوردار هستند.



ایشان ادامه داد: رعایت بهداشت فردی واقعاً حرف درستی است ولی این قضیه نباید باعث شود بخشی از بیماران که نیاز مداوم به خون و فراورده‌های خونی دارند را فراموش کنیم و از بیماران نیازمند به خون در استان سیستان وبلوچستان غافل نشویم.

انتهای پیام/


 
کد مطلب: 430402
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی