۰
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۷

میزخدمت در شهرستان زهک برپا شد.

با هدف بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان به مردم میز خدمت در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در مصلی الغدیر شهرستان زهک برپا شد.
میزخدمت در شهرستان زهک برپا شد.
به گزارش سفیرشرق؛ میزخدمت جهت رفع مشکلات مردم شهرستان زهک همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر برپا و با حضور شهردار، مسئول اداره شیلات، رئیس امور آب در مصلی الغدیر این شهرستان به صورت چهره به چهره مردم دیدگاه ها، نظرات و مشکلات خود را مطرح و پاسخ را دریافت کردند.



مسئول بسیج ادارات زهک عزیزالله جهانتیغ در حاشیه برپایی میز خدمت در مصلی الغدیر بیان کرد: هدف از برپایی میزخدمت برای رفاه حال شهروندان و پاسخ به مطالبات و مسائل و مشکلات مردم است که با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک و با مساعدت امام جمعه معزز برگزار شد.

حجت الاسلام‌ و المسلمین حسن خدری با بیان اینکه برگزاری میز خدمت در نماز جمعه موجب استقبال مردم شهرستان قرار گرفت گفت: میز خدمت یکی از برنامه‌هایی است برای پیوند و ارتباط بیشتر و نزدیک تر بین مردم و مسئولان تا بتوانند مشکلات و درخواست‌های خود را از این طریق پیگیری کنند هدف خدمت به مردم است و با تمام طرح و برنامه‌ها تلاش داریم که مشکلات شهر و روستا و مردم به نحو شایسته ای مرتفع شود.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده مقرر گردید این برنامه برای رضایتمندی هر چه بیشتر مردم هرهفته یک مسئول در مصلی الغدیر حاضر و میز خدمت برگزار شود چرا که این امر موجب دلگرمی و امید آفرینی در بین مردم خواهد بود.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 430393
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی