۰
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۴

رادیولوژی دیجیتال بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان زهک به بهره برداری رسید

همزمان با دهه مبارک فجر رادیولوژی دیجیتال بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان زهک با حضور مسئولین با هزینه ای بالغ بر چهارده میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
رادیولوژی دیجیتال بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان زهک به بهره برداری رسید
به گزارش سفیرشرق؛ همزمان با دهه مبارک فجر با حضور آیت الله محامی نماینده محترم ولی فقیه در استان، حجت الاسلام و المسلمین حسن خدری امام جمعه معزز شهرستان زهک، اربابی فرماندار زهک، دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل و شورای اداری زهک، رادیولوژی دیجیتال بیمارستان سیدالشهدا (ع) زهک با هزینه ای بالغ بر چهارده میلیارد ریال به بهره برداری رسید.



 هادی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در آیین افتتاح گفت: این دستگاه ساخت کشور آلمان و با هزینه بالغ بر  ۱۴ میلیارد ریال تهیه گردید و عکس برداری بیماران از این طریق با کیفیت بهتر انجام خواهد شد و بروزترین دستگاه در سطح کشور است که در این شهرستان محروم مورد استفاده قرار می گیرد.



وی در خصوص مزایای رادیولوژی دیجیتال بیان کرد:  تصویر به طور مستقیم بر روی صفحه  مانیتور مشاهده می شود و سرعت بالایی دارد و می توان در همان لحظه اطلاعات را دریافت نمود و بر عکس روادیولوژی ساده تصاویر در ارشیو کامپیوتر موجود است.

ایشان تصریح کرد: با این دستگاه پزشک فورا به اطلاعات دست می یابد و  مانند دستگاه های ساده  زمان برای تهیه عکس صرف نمی شود همینطور تصاویر قابل ارسال بوده و قابلیت ارسال برای پزشکان در دورترین نقاط را دارد.

رئیس دانشگاه خاطر نشان کرد: تصاویر در سایزهای مختلف قابل رویت است که پزشکان می توانند دقیق تر به اطلاعات بیمار دست یابند.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 430391
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی