۰
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۹

گردهمایی معتمدین و ریش سفیدان حوزه سیستان با آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان

گردهمایی معتمدین و ریش سفیدان حوزه سیستان با آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در کانون اقبال لاهوری شهرستان زهک برگزار شد.
گردهمایی معتمدین و ریش سفیدان حوزه سیستان با آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان
به گزارش پایگاه خبری سفیرشرق؛ گردهمایی معتمدین و ریش سفیدان حوزه سیستان با حضرت آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز زاهدان با حضور ائمه جمعه سیستان، فرماندار زهک، فرمانده ناحیه مقاومت و دیگر مسئولین شهرستان، خانواده معظم شهدا و با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه شهرستان زهک در کانون اقبال لاهوری این شهرستان صبح امروز برگزار شد.



در این گردهمایی اربابی فرماندار شهرستان زهک بیان کرد: همه تاکید و تلاشمان این است که شرایطی فراهم شود که با خاطر راحت مردم زهک پای صندوق های رای حاضر شوند و حضور فعال و پرشور در انتخابات داشته باشند چرا که دشمن می خواهد مردم را ناامید کند اما ما بار دیگر در صحنه حاضر و به رهبری لبیک می گوییم.

آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز زاهدان بیان کرد: با حضور مردم که با جان و مال خود دفاع کردند انقلاب ماند نه تنها ماند بلکه در بسیاری از عرصه های علمی با تکیه بر توان داخلی رشد کرد و جزء کشورهای دارای رتبه هستیم به برکت اسلام خواهی و دین مداری مردم هست که قدر ولایت فقیه را دانستند و همچنان در صحنه در کنار رهبری پرشور و پرنشاط ایستادند اگر در مقابل کودتاها، دشمن و جنگ تحمیلی و هر عرصه و راهپیمایی هایی ۲۲ بهمن و تشییع جنازه های شهدای سرافراز و انتخابات ایستادند و در هرعرصه ای دفاع از نظام، کشور و انقلاب ایستادگی کردند به برکت این ایستادگی و رهبری شاهد این پیشرفت ها هستیم.



وی افزود: وضعیت فعلی را با گذشته نمی شود قیاس کرد چون قابل قیاس نیست الان خدمات به سرتاسر کشور رسیده است ما باید به گونه ای تلاش کنیم که سرمایه گذاری هایی که می شود درست از آن استفاده کنیم به جای فکر به حزب، گروه، سیاسی به فکر کشور، استان و شهر باشیم و از نظرات کارشناسی و تخصصی استفاده کنیم کلید حل مشکلات دست خودمان هست با هم دلی، هم فکری و هم کاری با کارهای تخصصی و پشتوانه ی تخصصی ان شاءالله بتوانیم قدم های بیشتر و بهتری را برای این مردم شایسته ی خدمات هستند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430390
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی