۰
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵

مراسم یادواره شهدای روستای قلعه نو و شهیدحاج قاسم میرحسینی برگزار شد.

مراسم یادواره شهدای روستای قلعه نو و شهیدحاج قاسم میرحسینی برگزار شد.
به گزارش سفیرشرق؛ مراسم یادواره شهدای روستای قلعه نو و شهیدحاج قاسم میرحسینی و گرامیداشت شهدای مقاومت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صبح امروز در مسجد جامع روستای قلعه نو برگزار شد.



در این مراسم رمضان ابراهیمی آتانی فرمانده تیپ 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قلعه نو، شهید حاج قاسم میرحسینی و همچنین شهدای مقاومت بیان کرد: بار دیگر شمسیر کین آمریکا یکی از مردان عراقی را آسمانی کرد زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی سرتاسر تعریف بود یکی از دلایل شهادت ایشان برمی گردد به دشمنی لیبرالیسم غرب به اسلام در نتیجه انواع توطئه ها را برای نابودی نظام اسلامی ایجاد کردند و تا امروز ادامه پیدا کرد.


وی افزود:سردار حاج قاسم سلیمانی توانست دودمان داعش را در جهان محو کند آمریکا با شهادت سردار سلیمانی فکر کردند می توانند دوباره داعش را تقویت کنند ولی نمی دانند فرهنگ شهادت برگرفته از فرهنگ عاشورا است در شهادت سردار سلیمانی نه تنها آمریکا و تروریست ها بلکه باید خیلی افراد دیگر هم پاسخگو باشند با نشستن بر میز مذاکره همه در هرجای دنیا باید پاسخگو باشند.

ایشان ادامه داد: اگر در مقابل توطئه های فرهنگی و رسانه ای دشمن مقابله نکنیمقاسم سلیمانی های دیگر شهید می شوند قدم هایتان را محک روی زمین قراردهید با توطئه و فریب دشمن در فضای مجازی نگذارید ان ها فکر کنند با شهادت سردار قاسم سلیمانی این اوضاع به نفع ان ها تمام خواهد شد .

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 430388
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی