۰
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۹
امام جمعه و فرماندار شهرستان زهک:

سردار سلیمانی سربازی بی ادعا و بی بدیل در راه اسلام بود

امام جمعه و فرماندار شهرستان زهک در پیامی شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.
سردار سلیمانی سربازی بی ادعا و بی بدیل در راه اسلام بود
پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین حاج حسن خدری امام جمعه و مهندس غلامرضا اربابی فرماندار شهرستان زهک درپی شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی

☑️بسم رب الشهداء و الصدیقین

⚫️خبر ناگوار و غیر منتظره شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم‌ سلیمانی که به حق مالک اشتر زمان و نماد مقاومت، از خودگذشتگی و شجاعت در راه دفاع از حق و عدالت بود موجب تاثر و تالم همه مردم ایران اسلامی و آزادی خواهان دنیا شد.

🔸سردار سلیمانی سربازی بی ادعا و بی بدیل در راه اسلام بود که بیش از 40 سال  مجاهدت و ایثار در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه فرماندهی سپاه قدس و مقابله با اشرار داعش و سایر مزدوران استکبار جهانی مدال پر افتخاری بر سینه ایشان بود که به وسیله شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به مقام والای شهادت نائل آمد و به همرزمان شهیدش پیوست.

🔸اینجانبان عروج آسمانی این سردار سرافراز ؛ شخصیت بین المللی مقاومت را محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری( مدظله العالی) ، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده محترم و مکرم ایشان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات ایشان را مسئلت داریم.
@safireshargh
کد مطلب: 430383
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی