۰
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۱
رئیس صنعت، معدن و تجارت زهک گفت:

برخورد با سودجویان توزیع گاز مایع/افزایش نظارت بر عرضه گاز مایع

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زهک گفت: بازرسی‌ها، گشت‌های مشترک و حضور مداوم بازرسان در مراکز توزیع گاز مایع افزایش یافته است.
برخورد با سودجویان توزیع گاز مایع/افزایش نظارت بر عرضه گاز مایع
به گزارش پایگاه خبری سفیرشرق؛ در پی شکایات و مطالبات مردمی نسبت به عدم پاسخگویی مسئولان در خصوص وضعیت گاز در شهرستان زهک، کمبود و قاچاق سیلندر گاز به کشور افغانستان و مشکلاتی که را برای آن ها به وجود آورده است پیگیری این موضوع در دستور کار قرار گرفت و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زهک در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار سفیرشرق گفت: با توجه به دغدغه بعضی از شهروندان مبنی بر کمبود گاز مایع در شهرستان و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده  در دو هفته ی گذشته تعداد هفت تانکر گاز مایع به جایگاه عرضه شهرستان وارد و بین شهروندان شهری و روستایی توزیع شد.

وی با اشاره به افزایش بازرسان مراکز توزیع گاز مایع بیان کرد: چنانچه شهروندان تخلفی در سطح عرضه مشاهده می‌کنند با سامانه 124 تماس بر قرار کنند تا همکاران ما در کمتر زمان رسیدگی کنند.

ایشان تصریح کرد: از زمان شروع طرح ویژه نظارتی بر گاز مایع تعداد هشت پرونده گرانفروشی تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430370
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی