۰
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۲

یادواره شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش اموز در شهرستان زهک برگزار شد.

یادواره شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش اموز با موضوع تبیین ماهیت استکبار ستیز انقلاب اسلامی در اداره ارشاد شهرستان زهک برگزار شد.
یادواره شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش اموز در شهرستان زهک برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ یادواره شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش اموز با موضوع تبیین ماهیت استکبار ستیز انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور امام جمعه شهرستان زهک، فرماندار، فرمانده سپاه پاسداران، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره اموزش و پرورش و دیگر مسئولین در محل اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.




رئیس آموزش و پرورش شهرستان رضا صباغی در این مراسم بیان کرد: جمع شدیم تا قدر بدانیم یاد شهدایی که امروز خیلی از مادران شهدا چشم به راه فرزندانشان هستند یاد شهدایی که پدرانشان منتظر یک پلاک از فرزندانشان هستند امروز این یادواره ها رفع تکلیف از ما است امنیتی که امروز ما در ایران اسلامی داریم به برکت خون شهداست.



در ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی زهک حاج اقا جامعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: راه شهدا راه خداست راه شهادت راه سعادت است و هرکس در این راه قدم بردارد مانند شهدا سعادتمند خواهد شد شهدا دراین راه با خدا معامله کردند و این دنیا را به عنوان بازار انتخاب کرده اند و معامله می کنند و خریدار خداست جان خود را به خدا می فروشند خیلی تاکید شده است. 


وی افزود: سال ۵۷ عده ای از دانش اموزان رفتن تا ما اسایش داشته باشیم و رفتن تا امروز از ان ها به عزت و احترام یاد شود اطاعت از ولایت رمز موفیت آنها است امروز اگر بخواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم فقط یک راه بیشتر وجود ندارد و ان یک راه هدایت از ولایت است هرجا که ما مطیع رهبری باشیم پیروزیم ما هرچه داریم از شهدا داریم.

فرمانده سپاه پاسداران زهک سرهنگ جواد رضایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: معلمان و دانش اموزان تاریخ ایران اسلامی را حفظ کردند اگر انقلاب اسلامی پابر جا ماند و پیروز شد به برکت وجود معلمان و دانش اموزان است که در صحنه حاضر شدند کشور ما دارای تاریخ و تمدن هست اما کشورهای اروپایی هیچ تاریخ و تمدنی ندارند و دنبال تاریخ سازی هستند.



وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما است همه ی این افتخارات است شهدا با ایثار و شهامت در جبهه حاضر شدند ما اگر یادواره حاضر می شویم به عمق مطلب فکرکنیم شهدا را باید درک کنیم درک حضور شهدا در یادواره ها ما را به ان ها نزدیک تر می کند. 

از دیگر برنامه یادواره شهید فهمیده سرود و نواختن زنگ استکبار ستیزی بود.


کد مطلب: 430362
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی