۱۳ آبان ماه تاریخ 3 واقعه بزرگ در ایران/افول آمریکا نزدیک است

10 آبان 1398 ساعت 20:52

نماز جمعه شهرستان زهک به امامت حجت الاسلام والمسلمین خدری در مصلی الغدیر برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین حسن خدری امام جمعه زهک در خطبه های نمازجمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله قاضی طباطبایی گفت: دهم آبان ماه مصادف با شهادت آیت الله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب در سال ۵۸ به دست منافقان است.

وی افزود: دوشنبه ۱۳ آبان ماه تاریخ 3 واقعه بزرگ در ایران: تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ پس از اعتراض شدید امام خمینی به سیاست های حکومت پهلوی و افشاگری در خصوص لایحه کاپیتولاسیون و انها هم امام (ره)را به ترکیه تبعید کردند مکتب تشیع از ابتدای شکل گیری در مقابل استکبار و استثمار بود بنای نظام اسلامی همین بوده و هدف انقلاب هم همین بوده است و به خاطر رای مردم و حمایت مردم اتفاق افتاد. 13 آبان سال ۱۳۵۷ در تاریخ انقلاب اسلامی به نام روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است در این روز دانش‌آموزان در حالی که مدارس را تعطیل کرده بودند، به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند و برعلیه رژیم شاهنشاهی شعار سردادند که عده ی زیادی از دانش آموزان را به خاک و خون کشیدند. تسخیر لانه جاسوسی روز مبارزه با استکبار جهانی 13 آبان 1358 توسط دانشجویان است این نتیجه ی بصیرت و اگاهی است و اگر این اگاهی نبود این اتفاق نمی افتاد.

ایشان ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز امامت امام عصر (عج) ادامه داد: هشتم ربیع الاول شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و آغاز امامت امام عصر (عج) است.

امام جمعه زهک تصریح کرد: انچه که درارتباط بامسائل داخلی و خارجی اتفاق افتاده است و یکی از مسائلی که حضرت اقابه ان اشاره می کند بحث افول امریکااست حضرت اقا افول امریکا را براساس معیارها و شاخصه هایی که در افول حاکمیتها است بیان کرده است امریکایی که درمقابل کشورهااست قدرت پوشالی که سال ها برخود داشته است به فضل الهی شکستنی است.

وی افزود: بخشی از ثروتمندان را یارانه ها حذف کردند تا زمانی که عدالت اجتماعی در جامعه ی ما برقرار نشود این تبعیض وجود دارد. چه تبعیضی؟! از یک بخش از سرمایه های ملی بعضی ها استفاده می کنند و بقیه مردم دستشان کوتاه است مثلا اگر دنبال عدالت اجتماعی هستید بنزین را ازاد کنید اما سرانه بدهید.

ایشان ادامه داد: مسئله ی اسراف در جامعه ی ما غوغا می کند مکتب ما مکتبی است که مبارزه با اسراف می کند اما متاسفانه چقدر اسراف می شود و این یک معضل است و تا زمانی که برطرف نشود کشورمان پیش نخواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین خدری خاطرنشان کرد: مرکزی به عنوان مرکز اعتدال کشورهایی مثل امریکا اتفاقاتی که سالها پیش تحت عنوان اعتدال اتفاق افتاد توسط همچین مرکزی اتفاق افتاد دروغ پردازی، صحنه پردازی و شایعه پراکنی می کنند و بازی های از این قبیل انجام می دهند که از نظر رسانه ای بدست می گیرند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 430359

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/report/430359/۱۳-آبان-ماه-تاریخ-3-واقعه-بزرگ-ایران-افول-آمریکا-نزدیک

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir