از خادمین اربعین حسینی شهرستان زهک تجلیل شد

8 آبان 1398 ساعت 17:49

همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی ظهر امروز در سالن اداره ارشاد شهرستان زهک برگزار شد.


همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی باحضور سردار گشتاسبی و سردار آبسالان، امام جمعه، فرماندار و فرماندهان نواحی مقاومت منطقه سیستان و مسئولین شهرستان زهک ظهر امروز در سالن اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.
 
 

 
در این همایش فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان امان الله گشتاسبی گفت: بحث اربعین شیعه و سنی و مسلمان و غیرمسلمان ندارد همه باعشق و ارادت به محضراقاامام حسین(ع) می روند.



وی افزود: اربعین راهی است که روز به روز هم وسیع تر، هم گسترده تر، هم پررونق تر و هم بااستقبال بیشتری الحمدالله سال به سال درجامعه اسلامی نه تنها در ایران بلکه در کل عالم این فرهنگ شکل می گیرد.

ایشان تصریح کردند: اعتقاد ما براین است که امروز انقلاب اسلامی و نعمت انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشوراست ادعای امام و امروز رهبری انقلاب و هم دلسوزان انقلاب امروز اگر نظام اسلامی و انقلاب رونقی و رواج، عزت و بزرگی دارد به برکت نهضت عاشورا و فرهنگ عاشوراست.

در ادامه همایش امام جمعه شهرستان زهک حجت الاسلام و المسلمین حسن خدری گفت: راز مانداری اربعین در پیوستگی قیام حسینی و پیام های روشنگر مظلوم ترین اسرای تاریخ نهفته است.


 
وی افزود: راهپیمایی عظیم اربعین سرور و سالار ازادمردان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)فرصتی شد برای انانکه با کمک های عاشقانه ی خود زمینه حضور خیل مشتاقان الباعبدالله الحسین (ع)از دیار ولایتمدار سیستان در حریم بین الحرمین را فراهم اورند ان شاءالله خدمت به زائرین حسینی در پرونده اعمال ما مکتوب و مارا در شمار خدام حسینی قرار دهد.

در پایان از خادمین اربعین حسینی تقدیر و تشکر شد.



انتهای پیام/


کد مطلب: 430357

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/report/430357/خادمین-اربعین-حسینی-شهرستان-زهک-تجلیل

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir