۰
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۹

از خادمین اربعین حسینی شهرستان زهک تجلیل شد

همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی ظهر امروز در سالن اداره ارشاد شهرستان زهک برگزار شد.
از خادمین اربعین حسینی شهرستان زهک تجلیل شد
همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی باحضور سردار گشتاسبی و سردار آبسالان، امام جمعه، فرماندار و فرماندهان نواحی مقاومت منطقه سیستان و مسئولین شهرستان زهک ظهر امروز در سالن اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.
 
 

 
در این همایش فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان امان الله گشتاسبی گفت: بحث اربعین شیعه و سنی و مسلمان و غیرمسلمان ندارد همه باعشق و ارادت به محضراقاامام حسین(ع) می روند.



وی افزود: اربعین راهی است که روز به روز هم وسیع تر، هم گسترده تر، هم پررونق تر و هم بااستقبال بیشتری الحمدالله سال به سال درجامعه اسلامی نه تنها در ایران بلکه در کل عالم این فرهنگ شکل می گیرد.

ایشان تصریح کردند: اعتقاد ما براین است که امروز انقلاب اسلامی و نعمت انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشوراست ادعای امام و امروز رهبری انقلاب و هم دلسوزان انقلاب امروز اگر نظام اسلامی و انقلاب رونقی و رواج، عزت و بزرگی دارد به برکت نهضت عاشورا و فرهنگ عاشوراست.

در ادامه همایش امام جمعه شهرستان زهک حجت الاسلام و المسلمین حسن خدری گفت: راز مانداری اربعین در پیوستگی قیام حسینی و پیام های روشنگر مظلوم ترین اسرای تاریخ نهفته است.


 
وی افزود: راهپیمایی عظیم اربعین سرور و سالار ازادمردان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)فرصتی شد برای انانکه با کمک های عاشقانه ی خود زمینه حضور خیل مشتاقان الباعبدالله الحسین (ع)از دیار ولایتمدار سیستان در حریم بین الحرمین را فراهم اورند ان شاءالله خدمت به زائرین حسینی در پرونده اعمال ما مکتوب و مارا در شمار خدام حسینی قرار دهد.

در پایان از خادمین اربعین حسینی تقدیر و تشکر شد.



انتهای پیام/
کد مطلب: 430357
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی