۰
دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

کارگاه پیشگیری از اعتیاد در شهرستان زهک برگزار شد

کارگاه پیشگیری از اعتیاد با حضور بسیجیان در سالن اداره ارشاد شهرستان زهک برگزار شد.
کارگاه پیشگیری از اعتیاد در شهرستان زهک برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق کارگاه پیشگیری از اعتیاد در سالن اداره ارشاد شهرستان زهک با هدف آشنایی بسیجیان با آسیب های اجتماعی و فرهنگی اعتیاد و پیشگیری از قرار گرفتن نسل جوان در مسیر اعتیاد و مواد مخدر برگزار شد.



کارشناس مواد مخدر انصاری با بیان اینکه اعتیاد از جمله  آسیب های اجتماعی است که رهبر انقلاب نیز دستور چاره اندیشی درباره پیشگیری آن را داده اند گفت: همه جوامع به نوعی  با مشکلات، چالش ها و آسیب های اجتماعی مختلفی روبرو هستند و کشور ما نیز از آنها مستثنی نیست و از این رو  می بایستی با تدوین برنامه های دقیق، صحیح و کلان به حل این مشکلات شتافت که در صورت عدم آگاهی و آشنایی با موارد مطروحه، جامعه دچار چالش و آسیب های جدی خواهد شد.



وی افزود: آگاهی بخشی به جامعه بخصوص نسل جوان در زمینه مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی امری ضروری است و این آگاهی بخشی به مردم و جوانان برای مقابله با اعتیاد مهمترین گام در راستای پیشگیری از اعتیاد در جامعه است.

ایشان در ادامه این کارگاه آموزشی به بیان علائم و نشانه‌ها و مشکلات ناشی از مصرف پرداخت و افزود: مواد مخدر صنعتی با شیوع قابل توجه و سهولت مصرف، به خطری جدی برای نسل جوان تبدیل شده است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430337
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی