۱
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰

دیدار فرماندهی و پرسنل سپاه پاسداران شهرستان زهک با امام جمعه شهرستان

بمناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه زهک به همراه جمعی از پرسنل این ناحیه با امام جمعه این شهرستان به منظور هرچه باشکوه تر برگزار نمودن برنامه های هفته دفاع مقدس دیدار کردند
دیدار فرماندهی و پرسنل سپاه پاسداران شهرستان زهک با امام جمعه شهرستان
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس فرماندهی سپاه پاسداران شهرستان زهک و جمعی از پاسداران این ناحیه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند در این دیدار صمیمی ابتدا سرهنگ جواد رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زهک طی سخنان کوتاهی ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه شهرستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: هفته دفاع یاداور افتخارات، ایثارگری ها، شهادت ها و رشادت های رزمندگان اسلام برای حفظ این سرزمین در جنگ تحمیلی است که برای نسل امروز عزت و ازادی را به ارمغان اورد و بهترین الگو برای نسل جوان کشور شدند نسل جدید این آینده سازان کشور باید بدانند که این موفقیت ها و پیشرفت هایی  که بوجود آمده است مرهون ایثارگری های چه کسانی بوده است.
وی ضمن تسلیت ایام محرم بیان کرد: عاشورا و قیام آن بهترین مکتب و الگو برای سازندگی جوانان کشور است و تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم را فرصتي بسیار ارزشمند برشمرد.

ایشان ادامه داد: در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی را سپاه پاسداران زهک در سطح شهرستان در دستور کار خود قرار داده است حوزه های مقاومت بصورت مجزا در این هفته برنامه هایی را اجرا خواهند کرد و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم بهترین برنامه‌ها برای بزرگداشت این هفته اجرا شود.


در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسن خدری امام جمعه شهرستان زهک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اگر انسان ها با تفکر و تدبر و تیزبینی نگاه کنند می دانند که دفاع مقدس برکات و دستاوردهایی دارد تمام بلاهایی که صهیونیست و امریکا سر ایران می اورند به دنبال این هستند که به ایران ضربه بزنند و ایران را مستعمره خود کنند اما به برکت نظام اسلامی، ولایت فقیه و مردم این اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: انقلاب به سادگی به دست نیامده و به سادگی هم استمرار پیدا نکرده است انقلاب ما به کمک امام و با حمایت جوانان بدست امده است که به بهترین نحو مدیریت کردند هشت سال دفاع مقدس به این دلیل توانست هم صادر شود و هم ماندگار شود به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک دانشگاه به تمام معنا و انسان ساز و گنجینه های زیادی در دفاع مقدس نیفته اما متاسفانه آنطور که باید و شاید نتوانستیم از هشت دفاع مقدس استفاده کنیم و به نسل های آینده انتقال بدهیم و یک عده ادم های غربگرا سوءاستفاده کردند و باعث شده اند که عکس شهدا در مکان ها نباشد و دلیلش این است که نتوانستیم از ۸ سال دفاع مقدس استفاده کنیم.

ایشان ادامه داد: انقلاب عصاره زحمات انبیاء الهی، اولیاء خدا و ائمه و بزرگان از دین است که متبلور در انقلاب اسلامی شده است حفظ انقلاب اسلامی از واجبات است و باید برای ظهور امام زمان (عج) زمینه سازی شود ما متعلق به تفکری هستیم که این تفکر به ما اجازه نمی دهد که به پیرامون بی تفاوت باشیم و نسبت به نیامدن امام زمان (عج)باشیم. یکی از وظایف سنگین زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430334
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی