پاسخ رئیس اداره بهزیستی زهک به گلایه شهروندان:

بکارگیری کل ظرفیت بهزیستی برای کاهش آسیب های اجتماعی/ اعطای تسهیلات اشتغالزایی بانرخ سود ۴درصد به مددجویان زهک

12 شهريور 1398 ساعت 17:30

رئیس اداره بهزیستی زهک گفت: پاسخگویی به مطالبات مردم از الویت های اداره بهزیستی زهک می باشد.


به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق زهرا حقیقی کهخا رئیس اداره بهزیستی شهرستان زهک در پاسخ به گلایه ی شهروندان زهک نسبت به عدم پاسخ گویی مسئولان بهزیستی شهرستان زهک و پیگیری خبرنگار این رسانه گفت: سازمان بهزیستی با توجه به وظایف و ماموریت های محوله، در بخش های حمایتی، درمان توانمندی و اشتغال جامعه هدف در راستای بهره مندی اقشار آسیب پذیر و نیازمند از خدمات دولت و رسیدن به رفاه نسبی و نیز کاهش آسیب های اجتماعی، تمامی ظرفیت ها و پتانسیل خویش را بکارگرفته است.

وی افزود: در بحث توانمندی با رویکرد بازتوانی و ایجاد اشتغال پایدار تمامی مددجویان و توانخواهان بهزیستی از تسهیلات اشتغالزایی بانرخ سود ۴درصد تا سقف ۵۰۰میلیون ریال و کمک های بلاعوض و سرمایه کار تا سقف ۵۰میلیون ریال بهره مند خواهند شد.

رئیس اداره بهزیستی زهک ادامه داد: از دیگر برنامه های سازمان در مبحث توانمندی: تامین وسایل ضروری، مناسب سازی محیط زندگی، ودیعه مسکن، کودکان کار و خیابانی، تامین مسکن نیازمندان، تامین جهیزیه مددجویان و توانخواهان که برحسب اعتبارات اختصاص یافته بصورت بلاعوض در اختیارعزیزان قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بعضا با توجه به افزایش درخواست ها و نیازمندی ها و یا عدم تامین اعتبار مربوطه، تعدادی از عزیزان بعنوان‌ مددجوی پشت نوبت خدمات قرار گرفتند که ان شاء الله در سال جاری به محض ابلاغ اعتبار نسبت به پرداخت آن اقدام لازم انجام خواهدشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 430307

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/report/430307/بکارگیری-کل-ظرفیت-بهزیستی-کاهش-آسیب-های-اجتماعی-اعطای-تسهیلات-اشتغالزایی-بانرخ-سود-۴درصد-مددجویان-زهک

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir