۱
چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۳

جلسه هم اندیشی فرماندار با جوانان و نخبگان در شهرستان زهک برگزار شد

جلسه هم اندیشی جوانان و نخبگان شهرستان زهک به مناسبت هفته دولت با حضور اربابی فرماندار و جمعی از مدیران و جوانان و نخبگان شهرستان برگزار شد.
جلسه هم اندیشی فرماندار با جوانان و نخبگان در شهرستان زهک برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ جلسه هم اندیشی جوانان و نخبگان شهرستان زهک در پنجمین روز از هفته دولت با حضور اربابی فرماندار و جمعی از مدیران و جوانان و نخبگان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. هدف از برگزاری این جلسه آشنایی مسئولین با مشکلات جوانان و متقابلاً آشنایی جوانان با مشکلات مدیریتی و اجرایی مسئولین و همچنین دستیابی به راهکارهایی جهت رفع موانع و مشکلات مطروحه بود.

در این جلسه جوانان برجسته در حوزه های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، المپیادهای علمی و جشنواره های علمی معتبر داخلی و جهانی، نفرات برتر آزمون های سراسری و... به بحث و گفتگو پرداختند.

در این هم اندیشی جوانان ضمن قدرانی از زحمات فرماندار و مدیران شهرستان به موضوعات محوری اوقات فراغت، هویت، سلامت، اشتغال، مسکن، رفاه اجتماعی، آسیب های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد، ازدواج و خانواده پرداختند.

اربابی فرماندار شهرستان زهک ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت: جوانان محور حرکت و توسعه جامعه هستند که باید توجه ویژه به این قشر داشت قبل از انقلاب به جوانان هیچ شان و منزلتی قائل نبودن و امروز این اهمیت و توجه به جوانان به برکت خون شهیدان است و جوانان در حوزه ها و بخش های مختلف سهیم و نقش دارند.مقام معظم رهبری جلسات را اختصاصی با جوانان برگزار می کنند این به دلیل شان و منزلتی که در مرحله ی اول به مردم و دوم به جوانان قائل هستند.

وی افزود: الگوی ما جوانان ما هستند سیستانیان همواره دارای علم و خرد بوده اند بسیاری از شهدا جانشان را در این خطه دادند تا ما در آرامش باشیم.

فرماندار زهک تصریح کرد: هیچ کاری بدون سختی بدست نمی آید پشتکار و جدیت و علم را فرا بگیریم همه ی ما می توانیم افتخارافرین و نقش افرین باشیم با تکیه بر دانش و پشتکار می توانید افتخار آفرینی خوبی برای خود،خانواده و جامعه داشته باشید.

وی بیان کرد: همه باید کنار هم به رفع مشکلات بپردازیم و مشکلات را حل کنیم و اگر این هم اندیشی و همفکری باشد مشکلات حل می شود.

وی با بایان اینکه امروز، روز ایده هاست جوانان هرایده و خلاقیتی دارند بیان کنند خاطر نشان کرد:نگاه و انتظارات باید علمی و منطقی باشد باید با توجه به شرایط و امکانات باشد و از امکانات به نحو احسن استفاده کنیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430298
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی