۰
دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۲

در هفته دولت از کارمندان نمونه ادارت شهرستان زهک تجلیل شد

در سومین روز از هفته دولت از کارمندان نمونه ادارات شهرستان زهک با حضور نورا معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مسئولین این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تجلیل شد.
در هفته دولت از کارمندان نمونه ادارت شهرستان زهک تجلیل شد
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ مراسم تجلیل از کارمندان نمونه در هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان سیستان و بلوچستان، امام جمعه، فرماندار، مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی و کارمندان نمونه شهرستان زهک در محل فرمانداری شهرستان زهک برگزار شد.
در ابتدای مراسم مدیران ادارات زهک گزارش عملکرد در سال جاری را ارائه دادند.


در ادامه حجت الاسلام والمسلمین خدری امام جمعه شهرستان زهک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: وضعیت دولت برای همه مشخص است امروز بیشترین مولفه که لازم است به آن بپردازیم نگاه جهادی است امروز امکانات فراوان داریم ولی گره زیاد است دلیل هم این است که روحیه ی جهادی کمرنگ و شاید به فراموشی سپرده شده است.


اربابی فرماندار شهرستان زهک ضمن خیر مقدم و تشکر ویژه از امام جمعه زهک و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی، شهیدان همواره همراه مردم که بادرک واقعی از مشکلات مردم در صدد رفع مشکلات بودند گفت: وجود کارکنان در هرجامعه ای توسعه و آبادانی آن جامعه و کشور هستند اگر نیروی انسانی کاربلد در کشور نباشد با مشکل رو به رو خواهد شد و قطعا نتیجه ی خوب و مثبت و شایسته ای بدست نخواهد آورد.

وی افزود: کار کردن برای مردم موهبت الهی است ماباید قدردان باشیم که به عنوان کارشناس و کارمند رفع مشکلات و نیازهای مردم در دست ما قرار گرفته است و این را باید پاس و ارج بنهیم

فرماندار زهک با تاکید براینکه سربلندی مردم سربلندی ما است تصریح کرد: مسئولیت پذیری بزرگترین ویژگی است و اگر کارها به خوبی انجام نگرفت به دلیل عدم مسئولیت پذیری ما است ان شاءالله که بتوانیم به خوبی از این ویژگی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: انتخاب مدير و کارمند نمونه براساس يک سري شاخص ها و معيارهايي انجام مي شود و اين انتخابها به اين معنا نيست که مابقي خدمات خوبي نداشته اند مهم این است که مدیران و کارکنان با ارائه خدمات صادقانه و خالصانه در محضر پروردگار وجدانی آسوده داشته باشند.


نورا معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ضمن تبریک هفته دولت خدمت خالصانه ی همه خدمتگذاران دولت و گرامیداشت و الهام گرفتن مسئولان اجرایی از شهیدان رجایی و باهنر گفت: به خودمان یادآوری کنیم که با جانفشانی های شهیدان ایران اسلامی به ما رسید و امانتدار خوب و رهرو راه شهیدان باشیم شهدای کارمند بهترین الگوی مسئولان اجرایی هستند تا با تمام وجود خدمتی صادقانه به ملت داشته باشند هفته دولت فرصتی برای مسئولان است که بتوانند عملکرد خود را به مردم اطلاع رسانی و شفاف سازی نمایند.


وی افزود: در هفته دولت با کمک عزیزان، دولتمردان، خدمتگزاران تعداد زیادی از پروژه ها در حال افتتاح است که شهرستان زهک هم از این معقوله استثناء نیست که امروز شاهد افتتاح این طرح های خوب و اشتغال زا بودیم و هستیم.

معاون امور اقتصادی استاندار بیان کرد: همزمان تعداد ۱۳۸ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۶۵ میایارد تومن در سطح استان در حال کلنگ زنی است که در مجموع تعداد پروژه های افتتاح شده نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است در شهرستان زهک مجموع پروژه هایی که افتتاح همچنین در حال افتتاح است ۳۳ پروژه در بخش های مختلف شیلات، حمل و نقل، جهادکشاورزی، بنیاد مسکن، خصوصی و... است شهرستان زهک جایگاه ویژه ای در منطقه ی سیستان به لحاظ امکانات و پتانسیل ها در بخش های مختلف صنعتی، گردشگری و بوم گردی، شیلات، بازارچه ی مرزی و اقتصاد مرزی، طرح های محرومیت زدایی بنیاد علوی و...دارد.

ایشان افزود: با وجود پتانسیل ها و امکاناتی که در شهرستان زهک وجود دارد از فرماندار خواستاریم با مشارکت و ترغیب جوانان در پروژه ها و سرمایه گذاری مشکل اشتغال را کاهش دهند.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع دولتمردان و خدمتگزاران وظیفه دارند که مشکلات مردم را حل نمایند کارمند نمونه به کسی می گویند که واجب الشرایط اقتصادی و عمومی هم از بعد فنی و هم تخصص حرف اول را بزند و کاربلد باشد شرایط را برای خدمت به مردم فراهم کنید انتظار می رود در محیط کار سلامت وجود داشته باشد کارمندان خوب شایسته تقدر و تجلیل هستند.

 لازم به ذکر است در خاتمه این مراسم به تعدادی از کارکنان نمونه ادارات تجلیل و لوح تقدیر به رسم یاد بود اهدا شد. 

انتهای پیام/
کد مطلب: 430295
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی