۰
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳

جشنواره بزرگ ازدواج به مناسبت هفته ملی ازدواج به شهرستان زهک رسید

فرماندار شهرستان زهک گفت: ازدواج آسماني امام علي(ع) و حضرت فاطمه(س) نماد ساده زيستي و همدلي و قناعت بود و امروز هم الگوی برتر است.
جشنواره بزرگ ازدواج به مناسبت هفته ملی ازدواج به شهرستان زهک رسید
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ جشنواره بزرگ ازدواج، خانواده و جوان به مناسبت پیوند اسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) و همچنین هفته ملی ازدواج با حضور فرماندار، معاونت فرهنگی و امور جوانان استان، فرمانده سپاه پاسداران و دیگر مسئولین شهرستان زهک، هنرمندان، اعضای هیات ها و سازمان های مردم نهاد جوانان و حضور پرشور زوج های جوان، خانواده ها و شهروندان به همت اداره ورزش و جوانان و جویندگان چشمه هنر در محل کانون اقبال لاهوری زهک برگزار گردید.
 

در این جشنواره رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تبریک فرخنده سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) و خیر مقدم خدمت مسئولین و همه بزرگوارانی که در این جشن حضور دارند گفت: برای تشویق جوانان به ازدواج به برگزار کردن این مراسمات نیاز داریم همه دستگاه هایی که متولی امر ازدواج هستند دست به دست دهند تا بتوانیم مراسمات این چنینی افزایش یابد.

وی افزود: در سال ۹۷ هم جشنی به مناسبت پیوند اسمانی با همکاری ادارات و با کمترین هزینه برگزار شد امیدواریم که این مراسمات در همه ی روستاها و شهرها برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ادامه داد: در طول ۴ ماه اول سال۹۸ چهل کارگاه اموزشی قبل از ازدواج و دویست برنامه فرهنگی به همت کارشناسان اداره ورزش و دیگر ادارات برگزار گردیده است.
 






 
 

اربابی فرماندار شهرستان زهک ضمن تبریک فرخنده سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: بسیار خرسندم که در این جشن باشکوه و پرخیر و برکت حضور دارم موضوع ازدواج یک موضوع بسیار پرخیرو برکت است که درقران بسیار تاکید شده است و این حدیث اهمیت ازدواج را می رساند پیامبر اکرم (ص) می فرماید با ازدواج نصف دین كامل می شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از ادارات و دستگاه ها در برگزاری این جشنواره سهیم بودند افزود: مقام معظم رهبری فرمودند در اهمیت ازدواج موضوع معنوی صد برابر بالاتر از موضوع مادی است.










حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا جامعی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زهک گفت: پیوند آسمانی ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را بویژه خدمت نوعروسان و نودامادان تبریک و تهنیت عرض میکنم ان شاءالله که بتوانند درسایه عنایات اهل بیت زندگی سراسر نور و محبت داشته باشند.
وی تصریح کرد: ازدواج سه حرکت دارد تولید، تسکین و تکمیل پیامبر اکرم (ص) فرمودند اگر از امت من سقط شدن در آخرت به او افتخار میکنم دوم تسکین زن و شوهر در کنار هم محیط آرامی را یجاد کنند معیار ازدواج و انتخاب همسر هم برای یك فرد مومن و كسی كه هدف اش همان هدف اصلی دین و زندگی است ایمان است یعنی كسی باشد كه در مسیر قرب الی الله باشد و با ازدواج به همسر خود در این مسیر آرامش بدهد و كمك نماید و سوم تکمیل پیغمبر (ص) از امیرالمومنین(ع) بعد از ازدواج سوال کردند که حضرت فاطمه (س) چگونه است ایشان فرمودند بهترین یار ویاور من در راه اطاعت خدا
 
در این جشنواره مراسم عقد زوج های جوان برنامه ریزی شده بود.











اجرای برنامه اجرای موسیقی سنتی حبیب الله قادر آتشگر، شعرخوانی و خوانندگی جوان باذوق از مهمترین برنامه‌های متنوع این جشنواره بود.





















در اختتامیه این جشن ازدواج از نوعروسان و منتخبین حوزه های ورزشی، قرانی، خیرین و برخی از سازمان های مردم نهاد جوانان شهرستان زهک و... تجلیل بعمل آمد.











لازم به ذکر است جشنواره ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به همت اداره ورزش و جوان، انجمن جویندگان چشمه هنر و با همکاری فرمانداری، اداره کل ورزش و جوانان، معاونت فرهنگی و امور جوانان استان، سپاه پاسداران، بسیج خواهران، هیئت رزمندگان اسلام، اموزش و پرورش، بخشداری جزینک، شهرداری و شورای شهر بخشداری مرکزی، کمیته امداد زهک و جزینک، اداره صنعت،معدن و تجارت به اجرا در آمد.

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
کد مطلب: 430280
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی