۰
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۱

ترکیدگی لوله آب در شهرستان زهک و هدر رفت بی رویه آب شرب

ترکیدگی لوله باعث هدررفتن آب شرب زهک و عدم رسیدگی مسئولین آب و فاضلاب
ترکیدگی لوله آب در شهرستان زهک و هدر رفت بی رویه آب شرب
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ در فصل تابستان و روزهای گرم آن مردم بسیاری از روستاهای شهرستان زهک روزها و شب ها را با مشکل بی آبی سپری می کنند ولی این نعمت الهی این روزها به راحتی در کوچه ها و خیابان های شهرستان زهک هدر می رود و با همه اطلاع رساني که در مصرف آب صرفه جويي توسط این مسئولین عزیز انجام می دهند، انگار خود از مسئولیت در این قبال مستثنی هستند.

بر اساس گفته شهروندان، بیش از یک ماه از شکستن لوله آب کوچه امام خمینی(ره) ۱۳ شهرستان زهک می گذرد و آب آشامیدنی با شدت در کوچه سرازیر می شود اما نکته قابل تأمل اینکه علیرغم گزارش ساکنین مناطق ذکر شده به اداره آب و فاضلاب مبنی بر شکستگی لوله آب هیچ گونه اقدامی مبنی بر رفع مشکل صورت نگرفته است و همچنان شاهد هدرروی آب شرب هستیم و تنها خیابان و کوچه های آن را سیراب می کند.

حال با توجه به این همه رهنمود و شعارهایی که برمبنای صرفه جویی در مصرف آب اعلام می شود، به نظر می رسد مسئولان اداره آبفای شهرستان زهک باید توجه بیشتری به ترمیم لوله های فرسوده آب و هدرروی آب داشته باشند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430266
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی