۰
دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۶

دیدار رئیس و کارکنان دادگستری زهک با امام جمعه این شهرستانـ

به مناسبت هفته قوه قضاییه رئیس دادگستری شهرستان زهک به همراه کارکنان دستگاه قضایی و اعضای کانون بسیج حقوقدانان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند
دیدار رئیس و کارکنان دادگستری زهک با امام جمعه این شهرستانـ
به گزارش سفیر شرق؛ رئیس دادگستری شهرستان زهک به همراه کارکنان دستگاه قضایی و اعضای کانون بسیج حقودانان به مناسبت هفته قوه قضائيه با امام جمعه زهک ديدار نمودند در اين ديدار ابتدا جناب حیدری؛ رياست دادگستري زهک ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفتم تير و هفته قوه قضائيه گزارشي از عملكرد مجموعه دادگستري زهک (دادسرا، دادگاه، شوراي حل اختلاف) ارائه نمودند.

وی اظهار داشت: اگر کار خالصانه و برای خدا و خدمت به خلق باشد لذتی را حس می کنیم که با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین خدری امام جمعه شهرستان زهک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، دکتر بهشتی را شخصیت کم نظیری در انقلاب دانست و گفت: مجموعه قضایی از دیدگاه اسلامی و ولی فقیه باید مکانی باشد که مردم بتوانند به حقشان برسند و عدالت را گسترش دهند.

امام جمعه شهرستان زهک با قدردانی از زحمات مجموعه دستگاه قضایی تصریح کرد: وجود دستگاه قضا و عدالت بازوی اصلی اسلام، رهبر، حاکمیت است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 430251
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی