۰
جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۹
امام جمعه زهک:

دشمن امروزه خانواده را مورد هدف قرار داده است/نتیجه مقاومت پیروزی است

امام جمعه زهک گفت: باید دشمنان قسم خورده این نظام بدانند ما مکتب عاشورایی هستیم و همیشه جلوی دشمن خواهیم ایستاد.
دشمن امروزه خانواده را مورد هدف قرار داده است/نتیجه مقاومت پیروزی است
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق، امام جمعه زهک ضمن تبریک ماه مبارک رمضان ماه بندگی خدا، در رابطه با ۲۵ اردیبهشت ماه روز بین المللی خانواده گفت: اسلام بهترین دستورالعمل را برای تحکیم خانواده دارد که اگر به آنها توجه کنیم هیچ وقت این کانون انسجام خود را از دست نمیدهد.
وی افزود: اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی در سال ۱۳۲۷ می را به عنوان روز نکبت نامگذاری کرده اند. این شجره خبیثه جنایات فراوانی انجام داده؛ حدود ۸۰۰ هزار فلسطینی بر اثر جنایات این رژیم خبیث آواره شدند؛ بیش از ۵۰۰ شهر و روستا را تصرف کردند؛ بیش از ۱۵ هزار فلسطینی را به شهادت رساندند و نزدیک به ۸۰ درصد از زمین های فلسطین را تصرف کردند؛ امروز هم می‌بینیم با حمایت کشورهای پست فطرت صهیونیستی حاشیه خلیج فارس مثل: عربستان، امارات و مصر متأسفانه به دنبال معامله قرن هستند و هدفشان هم این است فلسطین جدیدی را در اراضی کناره باختری و نوار غزه تشکیل بدهند و شهرک هایی که در منطقه خودشان است را تصرف کنند
و کشور اردن را تجزیه، که یک قسمت از اردن هم جز فلسطین جدید شود.
وی در ادامه گفت: اگر شما توجه کنید به آتش بسی که رژیم صهیونیستی در پی جنگ دو روزه که کمتر از ۴۸ ساعت طول کشید داد؛ حدود ۷۰۰ موشک و راکت آن گنبد آهنین را در هم ریخت که در اثر آن چه امتیازاتی که نداد به مقاومت؛ از توسعه دریایی گرفته تا صادرات و واردات؛ عدم ترور شخصیت‌های سیاسی و سران مقاومت و همچنین عدم تیراندازی بر علیه فلسطینی هایی که تظاهرات مسالمت آمیز می کند که همه اینها را رژیم صهیونیستی می پذیرد این رژیمی که هیچ وقت زیر بار نمی رفت لذا اینها همه نتیجه مقاومت در مقابل دشمنی است که تا بن دندان مسلح است؛ که از این رویداد هم باید دولتمردان ما درس بگیرند.
وی در رابطه با پیام قاطع برجامی ایران گفت: از رئیس جمهور و شورای امنیت ملی کشورمان جای تقدیر و سپاس دارد اما اگرچه دیر؟!!! مکتب ما هیچ سنخیتی با آمریکا ندارد همانگونه که امام راحل می فرمایند: تا زنده هستیم و جان داریم با آمریکا مقابله می‌کنیم؛ مبارزه می کنیم و می جنگیم و هیچ وقت کوتاه نمی‌آییم.
کد مطلب: 430204
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی