۰
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۷

دیدار مسئولین با امام جمعه شهرستان زهک به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زهک، مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی، پایوران و فرهنگیان و دیگر مسئولین شهرستان زهک با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
دیدار مسئولین با امام جمعه شهرستان زهک به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ در این دیدار که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی صورت گرفت 
حجت الاسلام و المسلمین خدری امام جمعه معزز این شهرستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم و عقیدتی سیاسی به نقش معلّمان زحمتكش در عرصه هاي مختلف آموزشی و پرورشی اشاره و رشد و توسعه جامعه را مرهون تلاشهاي شبانه روزی اين قشر زحمتكش دانست.
وی افزود: اگر آموزش و پرورش در جامعه ای موفق باشد بی شک آن جامعه در همه زمینه ها موفق خواهد شد زیرا که تربیت افراد متخصص و کاردان برای اداره یک جامعه برعهده آموزش و پرورش است. هفته معلم فرصت خوبی است تا آثار و کتاب های این استاد به جامعه معرفی شود.
رونمایی از پرچم گنبد مطهر اباعبدالله الحسین (ع) از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در ظهر امروز بود.
در ادامه برنامه های هفته معلم و عقیدتی سیاسی امام جمعه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، رییس آموزش و پرورش و برخی از کارکنان سپاه و مسئولین این شهرستان با حضور در گلزار شهدا با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کردند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 430198
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی