۰
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۹
شهردار زهک گفت:

پایان جمع آوری و رفع کامل آبگرفتگی معابر شهر زهک تا ساعاتی دیگر

شهردار زهک گفت: مدیریت بحران شهرداری از بامداد امروز با تمامی امکانات آمادگی لازم را در جهت کنترل سیلاب و آبگرفتگی شهر با توجه به اخطارهای صادر شده از ستاد مدیریت بحران استان را دارد.
پایان جمع آوری و رفع کامل آبگرفتگی معابر شهر زهک تا ساعاتی دیگر
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ محمدرضا رخشانی فر شهردار زهک در خصوص آبگرفتگی معابر به دنبال بارندگی های سنگین شب گذشته اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش سنگین باران و آبگرفتگی معابر، ستاد مدیریت بحران شهرداری زهک بصورت آماده باش کامل بوده و از همان ابتدایی شروع بارندگی جمع آوری و رفع آبگرفتگی در مناطق شهری ادامه دارد و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات در نتیجه حاکم شدن سامانه بارشی تلاشها همچنان ادامه دارد و در جهت آمادگی کامل برای رویارویی باحوادث احتمالی کلیه نیروها فراخوان شده اند.
شهردار زهک افزود: متاسفانه برخی شهروندان اقدام به رها سازی فاضلاب شهری در معابر نموده که کار جمع آوری آبگرفتگی را کمی دشوار خواهد کرد، لیکن تا ساعاتی دیگر مشکل آبگرفتگی شهر زهک بطور کامل مرتفع خواهد‌شد.
وی در پایان از شهروندان خواست با مراقبت از فرزندان، از نزدیک شدن و اتراق در حاشیه رودخانه ها اکیدا خودداری نموده و همکاری لازم را باعوامل ستاد بحران شهر را داشته باشند.
کد مطلب: 430187
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی