۰
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۰

سفر رییس بنیاد مستضعفان کشور به همراه استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سفر به شهرستان زهک ضمن بازدید از ظرفیت های این شهرستان، افتتاح مجموعه اداری بنیاد علوی از مهم ترین برنامه ها در سفر یکروزه به زهک بوده است.
سفر رییس بنیاد مستضعفان کشور به همراه استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ مهندس سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان کشور  به همراه استاندار سیستان و بلوچستان و هیئت همراه صبح امروز به شهرستان زهک سفر کرد. 
مهندس سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، احمدعلی موهبتی استاندار، فرماندار زهک و مدیران استانی و شهرستانی در بدو ورود به شهرستان زهک، به مقام شامخ شهیدان میرحسینی احترام کردند.
بازدید از معابر شهر زهک، بازدید از ساختمان مرکز سل و ساختمان آزمایشگاه، بازدید از استخر نیمه تمام زهک، افتتاح مجموعه اداری بنیاد علوی، بازدید از مجموعه ورزشی پوریای ولی و بازارچه مرزی شاهگل و چندین طرح تولیدی و کارگاهی نیز از دیگر برنامه های رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به شهرستان زهک بود.
گفتنی است افتتاح مجموعه اداری بنیاد علوی، حضور در مراسم آغاز پروژه بزرگ توان افزایی ۵۰ روستای شهرستان زهک و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان از مهم‌ ترین برنامه های مهندس سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران استانی و محلی در سفر به شهرستان زهک بوده است.
 
کد مطلب: 430186
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی