۰
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱

در ایام نوروز صورت گرفت

در ایام نوروز صورت گرفت
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ در ایام نوروز یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۱۳۳ بازدید از جاذبه های شهرستان زهک صورت گرفت.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زهک گفت: در نوروز امسال یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۱۳۳ بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهرستان زهک صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، عبدالکاظم میرشهرکی اظهار کرد: در نوروز ۹۸ برنامه های متنوعی در شهرستان زهک برگزار شد که از جمله این برنامه ها برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی خمک، نوروزگاه خواجه احمد و نوروزگاه مجتمع مسکونی محمد شاهکرم است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زهک افزود: جشنواره موسیقی و نوروزگاه قلعه نو، برگزاری اولین جشنواره چل چاپ و نوروزگاه روستای خمک، نوروزگاه روستای ملک حیدری، جزینک، دهانه غلامان، کهک و نیز نوروزگاه زهک در مجتمع بقیه الله العظم چاه نیمه از برنامه‌های دیگری است که در نوروز ۹۸ در این شهرستان اجرا شده است.

این مسئول ادامه داد: جشنواره شب های فرهنگی زهک نیز در پارک ساحلی به مدت ۱۱ شب برگزار شد که مورد استقبال مردم و مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این برنامه ها و با توجه به ورود آب به منطقه و اجرای برنامه ها و طرح های مختلفی برای معرفی این شهرستان، یک میلیون و ۳۳۶ هزار ۱۳۳ بازدید از جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان زهک صورت گرفت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۶۵ درصدی بودیم.

میرشهرکی یادآور شد: دو بازارچه صنایع دستی موقت در محل دهانه غلامان با ۵ غرفه در ورودی شهر و نیز بازارچه دائمی صنایع دستی در این شهرستان فعال شدند که محصولات صنایع دستی زهک در این بازارچه ها برای مردم و مسافران به معرض نمایش و فروش گذاشته شد.
کد مطلب: 430177
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی