نگین سیستان آماده برای میزبانی از گردشگران و میهمانان نوروزی.

28 اسفند 1397 ساعت 22:23


به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ نگین سیستان آماده برای میزبانی از گردشگران و میهمانان نوروزی در سال 98 می باشد.
شهرستان زهک با 161 اثر تاریخی، تفریحی و گردشگری بعنوان دومین شهرستان گردشگرپذیر استان در حالی از میهمانان نوروزی استقبال میکند که اقدامات متعددی برای زیباسازی سطح شهر و خدمات رسانی مناسب به مسافرین نوروزی توسط دستگاههای اجرایی این شهرستان صورت گرفته است.
غلامرضا اربابی فرماندار زهک روز گذشته در بازدیدی سه ساعته از مناطق گردشگری و اقدامات ادارات عضو ستاد تسهیلات نوروزی در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما گفت: این شهرستان با بکارگیری تمام امکانات آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.
شهرداری زهک با بهسازی معابر و آسفالت برخی معابر، چراغانی سطح شهر،کاشت درخت گل و گیاه و زیباسازی شهر به استقبال میهمانان رفته است.
میراث فرهنگی، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی با برگزاری جشنواره ها و موسیقی محلی و مسابقه از میهمانان استقبال خواهند کرد.
دستگاههای امدادی (جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان) نیز با استقرار پایگاههای ثابت و سیار آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در زهک هستند.
آموزش و پرورش درقالب کمیته اسکان با پذیرایی در میهمانسراها و خوابگاهها آمادگی خود را اعلام نموده و سایر اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان نیز با آمادگی کامل در تلاشند تا سفری خوش برای میهمانان نوروزی در شهرستان زهک رقم بخورد/ گزارشی اجمالی ازفعالیت ها و اقدامات چند روزه اخیر

 


کد مطلب: 430158

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/report/430158/نگین-سیستان-آماده-میزبانی-گردشگران-میهمانان-نوروزی

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir