۰
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۶

خلاصه خطبه دوم (سیاسی)نماز جمعه این هفته زهک به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین خدری۱۳۹۷/۱۱/۲6

خلاصه خطبه دوم (سیاسی)نماز جمعه این هفته زهک به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین خدری۱۳۹۷/۱۱/۲6
 
خلاصه خطبه دوم (سیاسی)نماز جمعه این هفته زهک به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین خدری۱۳۹۷/۱۱/۲6
امام جمعه زهک ضمن تسلیت و تبریک شهادت جمعی از پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: چه زیباست این سخن که پاسداران آگاهانه انتخاب میکنند؛ شجاعانه می‌جنگند ؛غریبانه زندگی می‌کنند؛ مظلومانه به شهادت می‌رسند و بی‌شرمانه هم به آنها توهین می‌شود؛ پاسداران جان خودشان را در طبق اخلاص می گذارند برای دفاع از کیان ایران اسلامی چه در داخل کشور چه در مرزها و چه در آن سوی مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای اینکه ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم؛ لذا باید همه کسانی که به برکت همین خون‌های ریخته شده تکیه زدند بر صندلی ها باید بدانند کوچکترین قدمی و کوچکترین نوشته قلمی که بوی خیانت دهد انجام شود قطعأ هم در دنیا و هم در آخرت باید پاسخگو باشند؛ وقتی مردم با حضور باشکوه و میلیونی خود حماسه می آفرینند استکبار برای این که کام مردم را تلخ کند دست به چنین اعمال بزدلانه و بی شرمانه می زند. ؛مصلحت و حکمت وجود دارد.
 وی در رابطه با شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اتفاق پیامی برای بزرگوارانی که تریبون دار هستند مخصوصاً روحانیت و مولوی های اهل سنت داشت که باید به آن توجه کنند؛ وقتی خواسته‌هایی داریم خواسته‌ها را خوب بیان کنیم!! مگر میشود افرادی در داخل یک روستا یا شهر زندگی کنند اما بقیه نشناسند؟! یک ماشین نیسان پر از مواد منفجره وجود داشته و در جاهای خاص بوده آیا می شود اینها را نشناسیم؟!! ده ها جوان آرزومند و ارزشمند ناجوان مردانه به شهادت برسند و ما به راحتی از کنارش عبور کنیم و فقط صرفاً با یک محکوم کردن خودمان را راحت کنیم. این ننگ قطعاً بخشی از بزرگواران را میگیرد ؛این خیانت از درون است اگر افرادی نباشند که از درون آنها را حمایت کنند قطعاً این اتفاق نمی‌افتاد؛ این همه مواد منفجره از کجا وارد شده و کجا بوده؟
خیلی مواقع اعتراض می‌کردید که چرا مرزداران از ما نیستند؛ چند مدت قبل تعدادی از مرزداران ما را بیهوش میکنند و به کشور پاکستان منتقل می‌شوند مسبب این امر چه کسی بود؟!!
 در پایان وی خاطرنشان کرد: از آقای استاندار سوأل ما این است که علت عدم ساماندهی مرز چیست؟!! اگر دولتی‌ها بهرمند هستند خب برای مردم بیان کنید و اگر هم حقیقتأ افراد خاص و ویژه خور آنجا نیستند چرا ساماندهی نمی‌کنید مرز را؟!! چرا مرز سودی برای مردم ندارد؟!! جزء اینکه جان و مال مردم زیر لاستیک ماشین قرار بگیرد؟؛ زیرساخت‌ها خراب می‌شود آخر هم مردم هیچ بهره‌ای نمی‌برند و سودش به جیب بقیه می رود!! لذا درخواست ما این است که حرکتی کنید در جهت خدمت به مردم شریف سیستان تا مردم عزیز ما به شماها امیدوار شوند
کد مطلب: 430121
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی