۰
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۸

فرماندار زهک در جمع هزاران نفر از شرکت کنندگان در همایش بزرگ پیاده روی:

فرماندار زهک در جمع هزاران نفر از شرکت کنندگان در همایش بزرگ پیاده روی:
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ فرماندار زهک در جمع هزاران نفر از شرکت کنندگان در همایش بزرگ پیاده روی: هرجا به مردم اعتماد شده است آنها حماسه آفریدند.
غلامرضا اربابی صبح امروز در همایش پیاده روی خانوادگی سیستان که بمناسبت چهلمین بهار انقلاب به میزبانی شهرستان زهک برگزار شد اظهار داشت: اگر امروز در نقطه صفر مرزی و کیلومترها دور از مرکز کشور مردم این چنین حضور باشکوهی در صحنه دارند نتیجه اعتماد به مردم و سپردن امور به خودشان است و اینجاست که تفکر حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی معنا پیدا میکند.
فرماندار زهک افزود: این حضور همراه با شور و نشاط بی نظیر امروز در شرایطی رقم می خورد که مردم با بعضی نارسایی ها و مشکلاتی روبه رو هستند.
مقام عالی دولت در زهک در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به خدمات نظام و انقلاب اشاره کرد و افزود: کسانی که امروز سعی دارند بین مردم و مسولان شکاف ایجاد کنند هنوز قدرت حضور و همراهی مردم را درک نکردند، این حضور شما امروز پیامی روشن داشت و آنهم حضور مردم و مسولان در کنار هم و برای نظام و انقلاب است.
گفتنی است در پایان این مراسم که با برنامه های شاد و مفرح همراه بود به قید قرعه جوایز نفیس نقدی و غیر نقدی به تعدادی از شرکت کنندگان اهدا شد.
کد مطلب: 430091
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی