۰
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۴

سه نفر در کانال خروجی آب چاه نیمه چهار زهک غرق شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲ پسر بچه به همراه یک مرد میانسال شامگاه پنجشنبه در کانال خروجی آب چاه نیمه چهار زهک غرق شدند.
سه نفر در کانال خروجی آب چاه نیمه چهار زهک غرق شدند
به گزارش سفیرشرق؛ علیرضا میر بهاالدین، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در پی گزارش مردم منطقه مبنی بر غرق شدگی سه نفر در کانال آب چاه نیمه چهارم شهرستان زهک بلافاصله ۲ تیم از نجاتگران و غواصان جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شده و  اقدام به جستجوی افراد غرق شده کردند.

وی ادامه داد: جسد نیمه جان یکی از این کودکان فورا توسط افراد محلی در کانال چاه نیمه پیدا و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

میربهاء الدین اظهار داشت: دومین کودک، جان خود را از دست داد و به سردخانه انتقال یافت و جسد مرد میانسال پس از جستجوی سه ساعته توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر پیدا و از آب خارج شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این عملیات ۱۳ تن از نجاتگران پایگاه امداد ساحلی، جاده‌ای و یک تیم پشتیبان جمعیت از هلال احمر شهرستان زهک همکاری داشتند.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 430562
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی