۰
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۲
معاون اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

ورود سرمایه گذاران بومی برای توسعه اقامتگاه های بوم گردی/ 40 دوره آموزش گردشگری در دوران پساکرونا برگزار می شود

مجتبی میرحسینی گفت: افزایش زیرساخت های گردشگری از جمله اقامتگاه های بوم گردی در حال انجام است و سرمایه گذاران آن بیشتر مردمان بومی سیستان و بلوچستان هستند که در نقاط روستایی و عشایری زندگی می کنند.
ورود سرمایه گذاران بومی برای توسعه اقامتگاه های بوم گردی/ 40 دوره آموزش گردشگری در دوران پساکرونا برگزار می شود
به گزارش سفیرشرق؛ مجتبی میرحسینی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا از سال گذشته تاکنون، برای توسعه گردشگری در سایه کرونا در سیستان و بلوچستان فرهنگ سازی سفرها مدنظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در قالب برنامه تماشاگرد از ظرفیت فضای مجازی برای تولید محتوا جهت معرفی ظرفیت های گردشگری سیستان و بلوچستان استفاده می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: از این حیث می توان اطلاعات هدفمند، با کیفیت و تخصصی در اختیار مسافران و گردشگران قرار داد.

وی اظهار کرد: دوره های آموزشی هم تا پایان سال آغاز می شود و شرایط اولیه برگزاری این دوره ها آماده شده است که در این راستا 40 دوره آموزشی به صورت تخصصی برای توانمندسازی فعالان گردشگری جهت آغاز فعالیت های پساکرونا آغاز می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ارتقای زیرساخت ها و استاندارد سازی تاسیسات و خدمات گردشگری جهت اعتمادسازی مجدد برای مردمان خود و ایجاد زنجیره اعتماد جهت شکل گیری سفرهای مسئولانه از مواردی است که انجام می شود.

میرحسینی بیان کرد: افزایش زیرساخت های گردشگری از جمله اقامتگاه های بوم گردی در حال انجام است و سرمایه گذاران آن بیشتر مردمان بومی استان هستند که در نقاط روستایی و عشایری زندگی می کنند.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 430545
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی