۰
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۷
در گفت و گو با سفیرشرق مطرح شد؛

الگوی زنان بسیجی فاطمه زهرا(س) است/بسیجی برای عقیده و ارزش های سازنده جهاد می کند

مسئول بسیج جامعه زنان زهک گفت: بسیج خواهران در همه عرصه ها فعالیتی چشمگیر داشته و دارد.
الگوی زنان بسیجی فاطمه زهرا(س) است/بسیجی برای عقیده و ارزش های سازنده جهاد می کند
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان زهک در گفت و گو با سفیرشرق بیان کرد: بسیج خواهران نشان دهنده نقطه اوج ایمان است(مقام معظم رهبری)؛ الگو و مقتدای بسیجیان امیرمومنان علی(ع) اولین بسیجی اسلام می باشد، بسیجی، کسی که سالها برای حفظ و حراست از نبوت، رسالت و جهاد مبارزه کرد و برای عدالت سختی ها کشید و سرانجام در محراب عشق به شهادت رسید.

وی افزود: بسیجی برای عقیده و ارزش های سازنده جهاد می کند؛ برای عدالت تلاش و کوشش می نماید و هدفی جز رضای خدا ندارد؛ بسیج عرصه تلاش تمام نیروها است مرد و زن، کوچک و بزرگ، پیر و جوان همه و همه در این عرصه ی پر خیر و برکت حاضرند.

فرمانده بسیج خواهران کوثر تصریح کرد: زنان ما یا بسیجی اند؛ زن بسیجی پر توان در اجتماع و خانواده حاضر می شود و الگوی او فاطمه زهرا(س) است همان که مظهر تلاش و عفاف دین و دانش بود؛ زنان بسیجی در زمان جنگ با روحیه دادن به همسران و فرزندان جهادگر خود نقش مهم در پیروزی جهادگران پرتوان ایفا کردند و اکنون با حفظ عفاف، ترغیب و تشویق دیگران زنان به پارسایی و پاکدامنی راه را برتهاجم ضدفرهنگی دشمن بسته اند؛ زنان بسیجی می کوشند فرزندانی فهمیده و باایمان تحویل جامعه دهند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج خواهران در همه عرصه ها فعالیتی چشمگیر داشته؛ در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و جهادی نقش بسزا و مهمی ایفا کرده؛ صحنه های انقلاب، دفاع مقدس و اکنون در مقابله با ویروس منحوس کرونا جهادگرانه حضور دارند، در اولین روزهای که این ویروس منحوس گریبان گیر مردم کشورمان شد این زنان بسیجی بودند که با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک، دستکش و تهیه مواد ضدعفونی و کمک های مومنانه به کمک و یاری مردم شتافتند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430518
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی