ایستادگی بر آرمان ها و ارزش های انقلابی اسلامی در دفاع مقدس/قدرت دشمن پوشالی است

28 شهريور 1399 ساعت 21:34

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان زهک به امامت حجت الاسلام و المسلمین حسن خدری امام جمعه این شهرستان اقامه گردید.


به گزارش سفیرشرق حجت الاسلام والمسلمین حسن خدری در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: بلاها وقتی بر انسان وارد می شود بعضی از بلاها بر انسان کفاره ای است یعنی کفاره ی عمل انسان است بعضی بلاها ترفیع درجه و رسیدن به مقامات بالاتر است اما نسبت به معصومین بلاها؛ امام سجاد فرمودند: مصیبت هایی که برما وارد می شود ترفیع درجه است خداوند می خواهد رتبه دهد.

وی افزود: چرا ائمه ی دیگر ما عاشورا ایجاد نکردند؟! اولین مطلب باید زمانه رو دید به اقتضای زمان و موقعیت است، شاید به این دلیل بوده است که زمانه ای که ائمه اطهار زندگی می کردند چه زمانه ای بوده است، چون این بزرگواران براساس دین، دیانت و بقای دین زندگی می کردند.

امام جمعه زهک ادامه داد: مطلب دوم این که یاران ائمه اطهار ما چه کسانی بودند و چه تعداد یار با وفا داشته اند؛ باید نگاه کنیم آیا امام علی (ع) به اندازه ی امام حسین(ع) یار داشت؟! سوم به دلیل اینکه به موقع تخفیف بدهند چقدر از مسلمانان در عدم کمک به امام حسین شرمنده شدند و امام‌ حسین را کمک نکردند.

وی ضمن گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس اظهار داشت: مناسبت هایی که در این هفته داریم ۳۱ شهریور، آغاز هفته دفاع مقدس است؛ هشت سال جانانه بهترین هایی از جوانان، از پرچمداران پیرمردان، از زنان و مادران ما به هرطریقی براساس وظایف برای انقلاب هزینه کردند تا ارزش های انقلاب ما بماند.

وی افزود: خوب است عاشورا را تحلیل کنیم و اهداف و ثمرات عاشورا را در انقلاب که تنها انقلابی که براساس ارزش های انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده و براساس همین آرمان ها شکل گرفته است، بپردازیم، لذا باید دید جوانان ما با انقلاب هستند یا با افراد غربگدا؛ هفته ی دفاع مقدس هفته ای که هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا بدون تجهیزات نظامی مدرن در اختیار ما بوده است و یک وجب از خاک را نتوانستند بخاطر توجه به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی از ما بگیرند و با پیروزی به پایان رساندیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن خدری تصریح کرد: امروز در جنگ اقتصادی دشمن صف آرایی کرده است؛ انتظار ما از مجلس انقلابی و قوه قضاییه انقلابی که تا اینجا خوب عمل کرده اند این است که بهتر عمل کرده و سرعت را بالا ببرند چرا باوجود فصل گرما با مشکل گاز مواجه ایم و دچار کمبود هستیم چرا ماشینی که تولید داخلی هست با مشکل مواجه شویم.

وی خاطر نشان کرد: اگر براساس آرمان ها و ارزش ها پیش رویم نباید این مشکلات باشد ما مانده ایم تا تلاش کنیم در مقابل دشمن صف آرایی کنیم این دشمن پوشالی است چون براساس ارزش های اسلامی نیست.

انتهای پیام/


کد مطلب: 430502

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/news/430502/ایستادگی-آرمان-ارزش-های-انقلابی-اسلامی-دفاع-مقدس-قدرت-دشمن-پوشالی

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir