۰
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۸
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

گرگ بیابان جنوب شرق کشور پس از 6 سال فرار به دام افتاد

سردار محمد قنبری گفت: با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر قاتل مسلح و عامل شرارت های سریالی این شهرستان معروف به "گرگ بیابان" پس از 6سال فرار به دام افتاد.
گرگ بیابان جنوب شرق کشور پس از 6 سال فرار به دام افتاد
به گزارش سفیرشرق به نقل از عصرهامون؛ سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این شرور مسلح در چند سال گذشته با تشکیل گروهکی به نام "یاران گمنام امام زمان" سعی در ناامن جلوه دادن استان و بدنام کردن مذهب تشیع داشت و در راستای رسیدن به اهداف پلید خود از سال 1390 تا سال 1393 مرتکب پنج فقره قتل عمد مسلحانه در سطح استان شده و سپس به کشور پاکستان گریخته بود.

وی ادامه داد: در عملیات دستگیری این متهم یک دستگاه وانت پیکاپ توقیف و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

 رفع تصرف 215 هکتار از اراضی ملی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه از رفع تصرف اراضی دولتی خبر داد و گفت: در اجرای احکام قضائی مبنی بر رفع تصرف چندین هکتار از اراضی ملی متصرف شده توسط زمین خوران در منطقه کامبوزیای شهرستان زاهدان، مأموران انتظامی این شهرستان در معیت نمایندگان ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی، با رعایت کامل حقوق شهروندی بیش از 215 هکتار از اراضی ملی تصرف شده توسط افراد سودجو را رفع تصرف کردند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430470
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی