۰
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد؛

نتایج انتخابات خانه مطبوعات سیستان وبلوچستان اعلام شد

حسین مسگرانی گفت: نتایج انتخابات خانه مطبوعات سیستان وبلوچستان ،با مشارکت بيش از ٨٨درصد اعضا،اعلام شد.
نتایج انتخابات خانه مطبوعات سیستان وبلوچستان اعلام شد
به گزارش سفیرشرق به نقل از عصرهامون؛ حسین مسگرانی ،مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: انتخابات خانه مطبوعات سیستان وبلوچستان با مشارکت بيش از ٨٨ درصد اعضا در سلامت و با نظارت کمیته برگزاری انتخابات در استان برگزار شد.

وی ادامه داد: به ترتیب ملوک زورقی براهویی، محمد هادی غلامحسین طهرانی مقدم، میلاد میرکمالی، مینا ریگی، عبدالحمید الهامی فر، محمود براهویی نژاد و شیبا سرگزی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان انتخاب شدند.

این مقام مسئول اضافه کرد: اعضای علی البدل هیئت مدیره نیز به ترتیب مدیر مسئول، خبرنگار، نمایندگی روزنامه های سراسری و نمایندگی خبرگزاری ها لیلا قاینی، اکبر نوری، حیدرعلی حسینی قلعه نو، محمد شکوهی فر و آرشام هنرکار آشنا هستند.

وی گفت: در این انتخابات نجمه خسرو پرست و مرضیه نژاد بندانی به عنوان بازرس اصلی و شبنم پودینه به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

مسگراني افزود: این انتخابات بر اساس آيين نامه خانه مطبوعات و مواد مرتبط با نحوه برگزاري انتخابات بوده است كه پس از اعلام اسامي كانديدها و شركت كنندگان توسط خانه مطبوعات و بررسي و نظارت اين اداره كل و بررسي و نظارت عالي اداره كل مطبوعات داخلي و هيئت رئيسه سني و ناظرين تائيد شده صورت گرفته است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430469
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی