مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد؛

نتایج انتخابات خانه مطبوعات سیستان وبلوچستان اعلام شد

31 خرداد 1399 ساعت 23:13

حسین مسگرانی گفت: نتایج انتخابات خانه مطبوعات سیستان وبلوچستان ،با مشارکت بيش از ٨٨درصد اعضا،اعلام شد.


به گزارش سفیرشرق به نقل از عصرهامون؛ حسین مسگرانی ،مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: انتخابات خانه مطبوعات سیستان وبلوچستان با مشارکت بيش از ٨٨ درصد اعضا در سلامت و با نظارت کمیته برگزاری انتخابات در استان برگزار شد.

وی ادامه داد: به ترتیب ملوک زورقی براهویی، محمد هادی غلامحسین طهرانی مقدم، میلاد میرکمالی، مینا ریگی، عبدالحمید الهامی فر، محمود براهویی نژاد و شیبا سرگزی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان انتخاب شدند.

این مقام مسئول اضافه کرد: اعضای علی البدل هیئت مدیره نیز به ترتیب مدیر مسئول، خبرنگار، نمایندگی روزنامه های سراسری و نمایندگی خبرگزاری ها لیلا قاینی، اکبر نوری، حیدرعلی حسینی قلعه نو، محمد شکوهی فر و آرشام هنرکار آشنا هستند.

وی گفت: در این انتخابات نجمه خسرو پرست و مرضیه نژاد بندانی به عنوان بازرس اصلی و شبنم پودینه به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

مسگراني افزود: این انتخابات بر اساس آيين نامه خانه مطبوعات و مواد مرتبط با نحوه برگزاري انتخابات بوده است كه پس از اعلام اسامي كانديدها و شركت كنندگان توسط خانه مطبوعات و بررسي و نظارت اين اداره كل و بررسي و نظارت عالي اداره كل مطبوعات داخلي و هيئت رئيسه سني و ناظرين تائيد شده صورت گرفته است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 430469

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/news/430469/نتایج-انتخابات-خانه-مطبوعات-سیستان-وبلوچستان-اعلام

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir