۰
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۰

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک به‌مناسبت روز جهانی قدس

سپاه ناحیه زهک با صدور بیانیه‌ای، در مسیر آرمان جهانی انقلاب اسلامی بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین از آحاد مردم شریف ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، دعوت کرد.
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک به‌مناسبت روز جهانی قدس
‍سپاه ناحیه شهرستان زهک با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز قدس از مردم شریف کشورمان بویژه مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زهک خواست حال که ویروس منحوس کرونا اجازه برگزاری تجمعات از جمله برگزاری راهپیمایی روز قدس را در عالَم سلب کرده از طرق دیگر انزجار خود از این رژِیم غاصب را اعلام دارند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً
و خداوند تا ابد اجازه نداده که کافران کمترین سلطه‌ای بر مؤمنان داشته باشند (نساء ۱۴۱)

امام خمینی (ره):
«روز قدس، روز اسلام است».

حضرت امام خمینی(ره) مسیر تاریخ را تغییر داد و روز جهانی قدس، به عبارتی دقیق میراث ابتکاری رهبرکبیر انقلاب در راستای دفاع و حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی است. امروز مهمترین مساله عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، انتقال پیام این بینش و نگرش والا خصوصا به جهان اسلام است.


روز قدس آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ماه رحمت الهی و برکت الهی و روز اعلام همبستگی و تعهد و غیرت و حمایت همیشگی امت اسلامی از فلسطین است و ان شاء الله فلسطین آزاد خواهد شد و به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید روز قدس روز حمایت امت اسلامی از حقوق بی دفاع مردم فلسطین می باشد و در این روز مسلمانان با زبان روزه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

در این شرایط و به‌منظور دفاع از حقوق پایمال شده مردم مظلوم فلسطین و مقابله با سازش‌کاران منطقه، روز جهانی قدس از اهمیت ویژه‏ ای برخوردار است هرچند برگزاری آیین‌های گرامیداشت روز جهانی قدس در سال جاری به ویژه راهپیمایی سراسری امت اسلامی و ملل آزاده و حق‌طلب جهان در حمایت از آرمان قدس فلسطین و اعلام برائت از رژیم صهیونیستی و حامیان آن، تحت شیوع بیماری کرونا با رویکردها و شیوه‌های خلاق و ابتکاری دنبال می شود و با حضور گسترده، فعالانه و آگاهانه در فضای مجازی پیام روز جهانی قدس را باشکوه تر و رساتر از گذشته به گوش جهانیان می رسانیم.

روز قدس امروز درحالی می‌رسد که فرمانده نیروی قدس در بین ما نیست فرماندهی که مانند دیگر شهدا آرزویش فتح قدس بود و ما سپاهیان با یاری خداوند و با بصیرت مردم و رهبری امام خامنه‌ای عزیز این هدف را قطعا محقق خواهیم نمود و آن روز دیر نیست.

سپاه ناحیه زهک ضمن گرامیداشت یاد شهدای انتفاضه و یاد سردار رشید اسلام سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی که در راستای اهداف انقلاب ناجوانمردانه به دست تروریست‌های غربی به شهادت رسید ضمن توصیه به آحاد ملت شریف ایران به حضور همه جانبه در پویش‌های مختلف روز قدس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بار دیگر با حمایت از کشور فلسطین، مردم فلسطین و آزادی فلسطین و همراهی با جبهه مقاومت و حرکت انتفاضه، در روز قدس امسال، گوش جان به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپارد و تأکید می‌کند که با وحدت جهان اسلام و گسترش تفکر مقاومت، قدس شریف آزاد و به صاحبان اصلی آن یعنی مردم مسلمان فلسطین برگردانده خواهد شد.
کد مطلب: 430452
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی