تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک سرهنگ جواد رضایی به مناسبت عید مبعث

2 فروردين 1399 ساعت 22:27

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک در پیامی، فرا رسیدن ۲۷ رجب مبعث حضرت رسول اکرم(ص)را تبریک گفت.


به گزارش پایگاه خبری سفیرشرق؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک در پیامی، فرا رسیدن ۲۷ رجب مبعث حضرت رسول اکرم(ص)را تبریک گفت.

متن پیام  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مهدی بیا که عید اعظم پیمبر است
این بعثت محمد و تبریک حیدر است
در اهتزار پرچم قرآن هل اتی
تا موسم ظهور بدستان رهبر است

مبعث نورانی پیام آور بزرگ توحید، عدالت و وحدت و بعثت شورانگیز و شوق آفرین اشرف و خاتم پیامبران فرصت مغتنمی است تا صمیمانه ترین تبریکاتم را تقدیم امت شهید پرور  و موحد آن پیامبر اعظم(ص) در اقصای عالم و به ویژه ایران اسلامی و بخصوص خانواده های معظم شهداء ،جانبازان ،ایثارگران ،مفقودالاثر ها، مردمان مهربان و بسیجیان سلحشور شهرستان زهک تبریک عرض نموده و برای تک تک همشهرستانی های عزیز از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق و بهروزی و سرافرازی مسئلت دارم.

 امید است بتوانیم در صراط نورانی نبوی و در راستای پیام جاویدان رسالت خدمتگزاری راستین برای شما بسیجیان باشیم و با خدمت هر چه بیشتر، صاحب شریعت را از خود راضی نماییم.

 در پایان یک بار دیگر این مبعث شکوهمند آفرینش را شاد باش عرض نموده و خدای را شاکریم  که خدمتگزار امت بزرگ محمد (ص) در این نقطه از ایران عزیز اسلامی هستیم.

 سرهنگ پاسدار  جواد رضایی فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان زهک

انتهای پیام/


کد مطلب: 430417

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/news/430417/تبریک-فرمانده-ناحیه-مقاومت-بسیج-سپاه-زهک-سرهنگ-جواد-رضایی-مناسبت-عید-مبعث

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir