هفت سین شهدایی در شهرستان زهک

24 اسفند 1398 ساعت 17:08

هفت سین شهدا به همت بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان زهک در آخرین روزهای سال جهت ترویج یاد و خاطره شهدا پهن شد.


به گزارش سفیرشرق؛ در لحظات تحویل سال جای شهدایی که در سنگرهای مجاهدت از اسلام و انقلاب اسلامی و عزت و شکوه شیعیان و محبان اهل بیت (ع) پاسداری می کنند خالی است.

 بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان زهک در آخرین روزهای سال یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و با پهن کردن اولین هفت سین شهدا در این شهرستان تجدید میثاق دوباره ای با آرمان های امام راحل و شهدا کردند.


علی داورنیا رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان زهک در گفت وگو با خبرنگار سفیرشرق بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطرات شهدا زمینه ساز پیوند دوباره با شهیدان می باشد امیدوارم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و مدافعان حرم در استانه حلول سال جدید و عید باستانی نوروز بتوانیم راه آنان را که حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده را همراه با قدرت و مقاومت پیش از پیش ادامه دهیم.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه زهک سرهنگ جوادرضایی با اشاره به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان بیان کرد: ملت مسلمان ایران برای هر گونه نیرنگی از سوی دشمنان آماده اند و این را در هر شرایطی نشان دادند اما  باید در این برهه از زمان هوشیارتر از همیشه گوش به فرمان رهبری باشیم.


کد مطلب: 430407

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/news/430407/هفت-سین-شهدایی-شهرستان-زهک

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir