۰
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۹

کمبود و گرانی میوه و آجیل در آستانه شب یلدا در شهرستان زهک

رئیس صنعت، معدن و تجارت زهک گفت: در آستانه شب یلدا اگر با قیمت‌های بالا مواجه شویم حتما برخورد خواهیم کرد.
کمبود و گرانی میوه و آجیل در آستانه شب یلدا در شهرستان زهک
به گزارش پایگاه خبری سفیرشرق؛ شب آغاز زمستان، با نام «شب چله» در سیستان یا همان «شب یلدا» در فرهنگ ایرانیان نام برده می‌شود که در هر منطقه‌ای رسم و رسوم خاص خود را دارد.

با توجه به اینکه مردم شهرستان زهک همه اقشار نیازمند و غنی در طولانی‌ترین شب سال به بهترین شکل ممکن به دنبال پذیرایی از میهمانان هستند اما شب یلدای امسال با وجود گرانی میوه و تنقلات نگرانی مردم را به دنبال داشته است چند روزی بیشتر به شب یلدا باقی نمانده اما امسال هم طعم شب یلدا طعم گرانی است.

 شهروندان با اظهار نارضایتی از قیمت ها می گویند  قیمت ها در روزهای پایانی پاییز در مناطق مختلف سطح شهر و روستا فرق می‌کند و مسئولان باید با گران‌فروشان برخورد کنند.

برخی از شهروندان هم از سامانه 124 تعزیرات حکومتی گلایه داشتند که میش مست سازمان صمت شهرستان زهک گفت: در سامانه 124 با یک اپراتور در حال فعالیت هستیم و وقتی کسی با این سامانه تماس برقرار می‌کند فرد دیگری که همزمان تماس گرفته موفق به ایجاد ارتباط نمی‌شود.

وی افزود:در خصوص قیمت ها در آستانه شب یلدا اگر واحد صنفی بالاتر از قیمت‌های موردنظر بخواهد بفروشد قطعا با برخورد تعزیرات مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/



 
کد مطلب: 430376
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی