۰
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۰

حکم متهمان کیشکور خودرو صادر شد

سخنگوی قوه قضائیه با اعلام جزئیات حکم پرونده پرهام آزادشهر(کیشکور خودرو) از محکومیت همه آنان خبر داد.
حکم متهمان کیشکور خودرو صادر شد
سخنگوی قوه قضائیه با اعلام جزئیات حکم پرونده پرهام آزادشهر(کیشکور خودرو) از محکومیت همه آنان خبر داد.
اسماعیلی گفت: این پرونده یکى از پرونده‌هاى مهم اقتصادى بود که در شعبه ویژه اقتصادى در استان گلستان مورد رسیدگى قرار گرفت و تمام متهمان این پرونده محکوم شدند.

وى افزود: این شرکت، یک شرکت خودرویى بود که تحت عنوان پیش فروش خودرو و معاملات خودرویى در استان هاى مختلف از جمله گلستان، سیستان و بلوچستان و برخى از استان هاى دیگر، اموال جمع زیادى را به غارت برده بود.

اسماعیلى تصریح کرد: در این پرونده، سیداحمد میرمحمدى فرزند حسن محکوم به ٢٠ سال حبس، ٧٤ ضربه شلاق، انفصال ابد از خدمات دولتى، ١٤١ میلیارد و ٨٢٥ میلیون و ٨٢٣ هزار و ٩٨٤ تومان رد مال در حق مالباختگان و ١١٢ میلیارد و ٨٧٩ میلیون و ٣٢٠ هزار تومان ضبط ناشى از جرم محکوم شده است.

سخنگوى دستگاه قضایى گفت: مهدى قوانلو فرزند بهرامعلى به عنوان مشارکت در اخلال در نظام اقتصادى به ٢٠ سال حبس، ٧٤ ضربه شلاق، انفصال ابد از خدمات دولتى و ١١٢ میلیارد و ٨٧٩ میلیون و ٣٢٠ هزار تومان ضبط اموال ناشى از جرم که این رقم، رقم مشترکى است، چون شریک جرم هستند، محکوم شده است.

وى افزود: نادر قوانلو فرزند بهرامعلى علاوه بو رد مال به میزان یک سوم مبلغ مذکور به اتهام اخلال در نظام اقتصادى به ١٠ سال حبس، ١٠ ضربه شلاق و انفصال از خدمات دولتى محکوم شده است؛ در این پرونده مجموعا ما دو هزار و ٩١٨ شاکى و مالباخته داشته‌ایم.

گفتنی است برخی علمای اهل سنت در خطبه های نماز جمعه جنوب استان در اظهاراتی کذب از آزادی متهمان کیشکور خودرو خبر داده بودند که با واکنش تند دادستان زاهدان مواجه شد، در هر حال این افراد امروز باید پاسخ دهند چگونه در تریبون های خود مباحث دروغ و دشمن شاد کن بیان می کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430367
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی