نشست مجمع عالی بسیج سپاه در شهرستان زهک برگزار شد

14 آبان 1398 ساعت 21:12

نشست مجمع عالی بسیج سپاه شهرستان زهک با حضو.ر مسئولان و اعضای مجمع در سالن اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.


نشست مجمع عالی بسیج سپاه شهرستان زهک صبح امروز با حضور مسئولان و اعضای مجمع در سالن اداره ارشاد اسلامی این شهرستان در راستای رفع مسائل و مشکلات اشتغال زایی مردم زهک تشکیل شد.

در این مراسم ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زهک جواد رضایی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در برنامه بیان کرد: دولت به واسطه گستردگی و پراکندگی توان اینکه تمامی مشکلات جامعه را حل کنند ندارند و یا در شهرستان به تنهایی قابل حل نیست لذا مجمع عالی بسیج سیر در زمان باید داشته باشد و مشکلات را بتواند بررسی کند ایجاد شد قابلیت این مجمع هم در این قالب هست.



وی افزود: انچه که تنگنای نظام هست اولین مشکل معیشتی و اقتصاد است طرح های معیشتی بخصوص با طیف دلسوز مردمی دنبال شده که به نتایج خوبی رسیده ایم.

ایشان تصریح کرد: 
 امید است با فعالیت‌های تخصصی این مجمع در ارائه راهکارهای متنوع در زمینه ی اقتصادی بتوانیم گامی مهم و موثر شهرستان برداریم.

سرپرست اداره آموزش و پرورش سنجرانی بیان کرد: مجمع یعنی جمع شدن نیروهایی که تخصص و توان دارند در اتاق های فکرهای مشخص برای اینکه این تجلی بارزتر و زیباتر و تاثیرگذارتر باشد.



وی افزود: مهم ترین وظیفه و هدف مجمع رفع مشکلات، تشکیل اتاق فکرها و ارائه راهکارها برای گذر از هرگونه مشکل در هرزمبنه و زمان هست.

حجت الاسلام و المسلمین حاج اقاحسن خدری امام جمعه شهرستان زهک گفت: ما بیشتر خود تحریمی هستیم تکدی گری رونق گرفته و عادت شده است مشکلات اشتغال فراوان هست ما در جاهای مختلف برای قالی بافی برنامه ریزی کرده ا+یم امروز در جلسه ای که همه هستن برنامه ای که انصافا تحولی در زندگی ها ایجاد می کند از ابتدایی که کار شروع شود بیمه می شوند 2-شرایط سنی از بیمه برداشته شد 3- قالی یا قالیچه قیمت گذاری می شود 4-سبذ غذایی در اختیار افراد قرار داده شود5-فروش از قبل برنامه ریزی می شود برای کار اموزان جدید کلاس برگزار می شود و دار قالی به افراد داده می شود.


وی افزود:بحث کارخانه ریسندگی و  با فندگی در مراحل بعد قالی بافی هست این طرح ها در توسعه ی اقتصادی خانوارها، اشتغال زایی و کارآفرینی نقش تاثیرگذاری دارند.

انتهای پیام/

 


کد مطلب: 430364

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/news/430364/نشست-مجمع-عالی-بسیج-سپاه-شهرستان-زهک-برگزار

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir