۰
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۴

پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زهک به مناسبت روز خبرنگار

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زهک طی پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زهک به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش سفیر شرق، سرهنگ پاسدار جواد رضایی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زهک در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفدهم مردادماه که به مناسبت شهادت محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل و قدردانی از زحمات قشری است که با تلاشی بی‌وقفه و شبانه روزی برای آگاهی بخشی به جامعه، ایجاد شفافیت وصداقت و همچنین صیانت از حقوق مردم یار و همراه مسئولین می‌باشند.

این روز در حقیقت روز نکوداشت تلاش های ارزشمند اصحاب رسانه و خبرنگارانی است که صادقانه برای دسترسی، تولید، توزیع و اطلاع رسانی صادقانه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیده اند و قلم را در راستای حقیقت بکار گرفته اند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی از ایزد منان عزت، سلامتی، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی بویژه شما خبرنگاران مسئلت دارم.

سرهنگ پاسدار جواد رضایی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان زهک

انتهی پیام/
کد مطلب: 430281
نام شما
آدرس ايميل شما

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی