۰
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۰

آغاز طرحهای اشتغالزایی بنیاد علوی در زهک

آغاز طرحهای اشتغالزایی بنیاد علوی در زهک
بنیاد علوی در قالب پروژه آبادانی و پیشرفت این شهرستان، علاوه بر اجرای پروژه های زیرساختی، موضوع اشتغال و سرمایه گذاری را که از مهمترین اهداف این بنیاد می باشد در قالب سه محور در این شهرستان آغاز کرده است:
الف) آموزش مهارت های فنی و حرفه ای و ایجاد کارگاههای خرد و متوسط: در این طرح تمامی افراد بالای ۱۵ سال میتوانند بصورت رایگان نسبت به گذراندن آموزشهای لازم در رشته مورد علاقه خود اقدام و پس از دریافت گواهینامه مهارت با دریافت تسهیلات بنیاد علوی نسبت به راه اندازی کارگاه موردنظر اقدام نمایند.
ب)راه اندازی طرحهای بزرگ تولیدی و ایجادی: در این طرح سرمایه گزاران بخش خصوصی میتوانند به دستگاه اجرایی مربوطه مراجعه و پس از تصویب طرح مورد نظر در کارگروه اشتغال و سرمایه گزاری،با استفاده از تسهیلات بنیاد نسبت به راه اندازی طرح خود اقدام نمایند و از حمایت های این بنیاد نیز بهره مند شوند.
ج)ایجاد صندوقهای خرد روستایی: در این طرح با تشکیل صندوقهای مالی در روستا که با مشارکت بنیاد علوی و مردم صورت میگیرد نسبت به راه اندازی طرحهای اشتغالزایی اقدام خواهد شد.
کد مطلب: 430244
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی