سردار پاکپور: یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور آماده‌باش شدند

31 فروردين 1398 ساعت 19:34

گروه استان‌ها ــ فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب کشور گفت: یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در حالت آماده‌باش هستند.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از سفیر شرق، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور از جمله شهرستان‌های زهک و زابل واقع در منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.
وی در این بازدید با اشاره به لزوم اهتمام هرچه بیشتر گروه 47 سلمان و یگان مهندسی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در حوزه تحکیم سیل‌بندها، اظهار داشت: گروه‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در حالت آماده‌باش کامل هستند و در صورت لزوم امکانات و ادوات بیشتری جهت نصب و تحکیم سیل‌بندها به‌کار خواهیم گرفت.
سردار پاکپور افزود: خدمت‌رسانی و امدادرسانی به مناطق سیل‌زده وظیفه شرعی و اخلاقی ماست و به آنچه به ما تکلیف شده با همه توان عمل خواهیم کرد.
گفتنی است یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه از ساعات اولیه وقوع سیل در منطقه شرق و جنوب شرق کشور در حالت آماده‌باش هستند و مشغول ایجاد سیل‌بندها برای مقابله با سیل هستند. همچنین نیروی زمینی سپاه مشغول ایجاد سیل‌بند و امدادرسانی به روستاها و مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های بردسکن و کلات نادری از توابع خراسان رضوی و همچنین زهک و زابل در استان سیستان و بلوچستان هستند.
انتهای پیام


کد مطلب: 430188

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/news/430188/سردار-پاکپور-یگان-های-مهندسی-نیروی-زمینی-سپاه-جنوب-شرق-کشور-آماده-باش-شدند

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir