پرداخت تسهیلات اشتغالزایی پرداخت نشده توسط بانک سینا.

30 بهمن 1397 ساعت 22:26


در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گزاری شهرستان زهک مطرح شد:
پرداخت تسهیلات اشتغالزایی پرداخت نشده توسط بانک سینا.
غلامرضا اربابی فرماندار زهک صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گزاری این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد گفت: هدف از پرداخت این تسهیلات ایجاد اشتغال و توسعه سرمایه گزاری در شهرستان است اما بعضا انحرافاتی در این بخش مشاهده میشود.
اربابی افزود: با ورود بنیاد علوی و مشاوره و نظارت بر هزینه کرد این تسهیلات از این گونه انحرافات جلوگیری و شاهد افزایش شاخص های اشتغال و سرمایه گزاری در شهرستان خواهیم بود.
محمدرضا صفایی مجری پروژه پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در زهک نیز در این جلسه از اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این تسهیلات توسط بانک سینا بعنوان بانک عامل پرداخت خواهد شد ودر صورت جذب این مبلغ، افزایش دوبرابری آن نیز امکان پذیر است.
مجری طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد در زهک ادامه داد: نظارت های این بنیاد در جهت اجرای طرحها به صورت جدی و مستمر خواهد بود تا تسهیلات در مسیر درست و به جا هزینه شود که در این صورت توسعه همه جانبه شهرستان متصور است.
همچنین در این جلسه شکیبا رییس بانک سینا شعبه زابل و تعدادی از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و درپایان مقرر گردید پس از پایش، طرحها و پرونده های دارای توجیه و بازدهی مناسب جهت پرداخت به بانک سینا معرفی و ارسال شود.


کد مطلب: 430128

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/news/430128/پرداخت-تسهیلات-اشتغالزایی-نشده-توسط-بانک-سینا

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir