۰
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۰

پیام تسلیت فرمانداران شهرستانهای پنج گانه حوزه سیستان در پی حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان

پیام تسلیت فرمانداران شهرستانهای پنج گانه حوزه سیستان در پی حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان
 
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ پیام تسلیت فرمانداران شهرستانهای پنج گانه حوزه سیستان در پی حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان

فرمانداران شهرستانهای حوزه سیستان در پیامی مشترک، شهادت جمعی از مدافعان وطن را در حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان محکوم و تسلیت گفتند 
در این پیام آمده است :

ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ

وَلَئِنْ قُتِلْتُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَوْ مُتُّمْ لَمَغْفِرَةٌ مِنَ اللَّهِ وَرَحْمَةٌ خَیْرٌ مِمَّا یَجْمَعُونَ

حادثه تروریستی محور خاش به زاهدان که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از مدافعان سربلند وطن گردید ، بار دیگر اوج رذالت و چهره پلید دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هویدا ساخت.

پرواضح است بدخواهان ایران اسلامی به دنبال عقده گشایی بوده و از هر فرصتی برای رسیدن به نقشه های شوم و ظالمانه خویش استفاده می کنند ، و برای تحقق این نیات ناجوانمردانه از به شهادت رساندن ، کودک ، زن و پیر و جوان ابایی ندارند .

در تفکرات و ذهن سخیف خود می پندارند ، انجام این گونه حرکات تروریستی در وحدت بین امت اسلامی خدشه وارد می کنند، غافل از اینکه همانگونه که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی به زیبایی فرمودند : اینگونه جنایات که حاکی از خیانت و درعین حال حقارت مباشران و نیز آمران و مسببان آن است کوچکتر از آن است که دراتحاد و عزم ملت ایران خللی وارد کند.

بی شک خلق حماسه شگرف و دشمن شکن ملت شریف ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و حلاوت پیروزی چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی آنچنان برای دشمنان این مرزو بوم سخت و گران است و در مقابل عزت و اقتدار ایران سرفراز ذلیل و ناتوان هستند ، که متوسل به عده ای جاهل خود فروخته و خفاش صفت می شوند و این اقدام تروریستی ددمنشانه را رقم می زنند.

تاریخ انقلاب ما روایتگر آن است که خون شهدای گلگون گفن ایران اسلامی همواره شکوه ، مجد و سربلندی برای انقلاب اسلامی به همراه داشته و عزم ملت را در صیانت از این انقلاب و نظام راسختر کرده است.
ضمن محکومیت این حادثه تروریستی ، شهادت تنی چند از مدافعان وطن را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان(عج)، خانواده معظم این شهیدان ،مقام معظم رهبری ، دولت خدمتگزار ، جان بر کفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ملت شریف ایران خاصه مردم ولایتمدار و شهید پرور سیستان تسلیت عرض می نماییم و برای شهدای معزز علو درجات و نیز آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش از درگاه الهی داریم.

فرمانداران شهرستانهای حوزه سیستان

 
کد مطلب: 430118
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی